Ik vraag me iets af. Voordat we zwanger raakte van onze zoon die nu bijna 10 maanden is hebben we een mk gehad. Er was ontzettend veel onduidelijkheid of het nu wel of geen bbz was. Ik denk zelf van niet, maar ik moest toen van de gyn gelijk een echo komen maken mocht ik weer zwanger raken. Nou toen werd ik dus zwanger van onze zoon en idd gelijk met 5 weken een echo gehad. Maar nu zijn we als het goed is weer zwanger geraakt. En nu? Moet ik dan nu weer zo vroeg een echo of is het gevaar nu niet meer zo groot aangezien het al een tijd geleden is nu...
Aaahhhh jolina!! Wat leuk! Gefeliciteerd! Ik zou gewoon even contact opnemen met het ziekenhuis en laat hen maar beslissen of het nodig is of niet toch?
Dank je! Ja ik wacht even af wat de testen gaan doen, heb gister wat bruinverlies gehad... Bel volgende week gewoon...
Hoi, Ik heb dik 1,5 jaar geleden een bbz gehad en na nog veel gedoe erna was ik er klaar mee en ben aan de pil gegaan en nu plots toch zwanger.. heb toen gebeld en moest alsnog meteen komen. toch weer even stress want er was alleen wat vocht te zien in de baarmoeder maar toch ook weer hoog hcg..maar aantal dagen later was daar ineens een vruchtzakje met dooierzakje en vruchtje. dus nu in ieder geval geen stress meer dat het weer niet op de geode plek zit ik zou als ik jou was gewoon even bellen en uitleggen en dan zullen zij wel bepalen of er snel een echo gemaakt moet worden of niet.. gefeliciteerd en succes in ieder geval
Ik zou ook zeker even bellen! Een extra check kan natuurlijk nooit kwaad. Ik moest sowieso meteen bellen, maar dat is wellicht omdat ik nog maar 1 eileider heb (en een partiele mola in mijn voorgeschiedenis). Gefeliciteerd trouwens Hoop dat het bloedverlies is gestopt!
Bruinverlies niet meer gezien was ook meer afscheiding hoor Ik ga volgende week bellen, ik dacht dat het niet zo nodig was... Maar toch maar doen.
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb na mijn BBZ bij iedere zwangschap vroege echo's gehad. Bij de eerste erna 'moest' het inderdaad zoals jij al zei. De volgende heb ik er zelf om gevraagd. Het hoefde volgens de kenners niet meer en ik was/ben gewoon bij vk maar merkte aan mezelf dat de onrust te groot werd. Je wilt gewoon weten of het goed zit. En gelukkig zijn ze dan ook heel meegaand en mocht ik bij 6 weken al komen. Succes en geniet ervan, hoop dat alles goed gaat voor je!
Ja vond ik wel, wij hadden ook alle keren de mazzel met een al kloppend hartje is toch fijn . daarbij is het bij ons mis gegaan met 10 weken dus dan is 6 ruim op tijd. Ligt er natuurlijk aan of dat voor jou dan ook genoeg geruststelling geeft.
Nou ja het ging toen vrij snel mis en ook echo's gehad en het was moeilijk allemaal... Eerste echo bij de vk die geen foto bewaard had, dus de gyn wist weer niet precies wat er toen gezien is... Ze zag niks meer in mijn bm of eileiers maar het hcg steeg constant... Dus het is nooit zeker geweest of het nu wel of geen bbz was .. Het heeft maanden geduurd voordat ik hcg vrij was. Vandaar willen ze geen risico meer lopen. Maar ik ben daarna weer zwanger geworden en inmiddels bevallen dus... Daarom vroeg ik me af wat nu? Maar ja als je die assistentes gaat bellen vraag ik me af wat zij gaan zeggen.