verloskundige weet zeker een jongen,

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door puntje, 17 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puntje

puntje Actief lid

25 sep 2008
    149
    0
    16
    hoi allemaal,

vandaag de 20 weken echo gehad, zag er allemaal goed uit.

meteen zag de vk dat het een jongetje is je zag balletje en piemeltje.

ik zag het ook duidelijk.mijn man ook.

thuis aangekomen twijfel ik zo en durf geen jongenskleding te kopen uit angst dat het toch een meisje is.

pretecho willen/kunnen we nu niet maken.

de verloskundige zag het 2x dan is het wel zeker toch? :rolleyes:

grtjes.

2. sinada

sinada Niet meer actief

Ja hoor ga maar lekker blauwe stoere kleertjes kopen. zeker een jongen.\

3. puntje

puntje Actief lid

25 sep 2008
    149
    0
    16
    dank je wel sinada voor je snelle reactie,

ik ben zo blij (ook als het een meisje was hoor!) maar om mijn kind weer te hebben gezien.

ik kan niet wachten om nu gericht te gaan kopen.

en idd hele stoere kleding!

groetjes.

4. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Ja hoor ga er maar vanuit dat het zo is! Bij een meidje is het soms lastiger te zien maar al sje duidelijk balletjes hebt gezien zal het echt wel zo zijn! Gefeliciteerd met de goed echo trouwens!

5. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    nou, ik heb echt alles KNALROZE en morgen hebben we een 3D echo, ik hoop ook van harte dat ze het niet fout heeft gehad bij de 20 weken echo!

6. puntje

puntje Actief lid

25 sep 2008
    149
    0
    16
    dank jullie wel voor de reacties,

ik ben overtuigd want ze riep het meteen"kijk kijk wat zie ik daar? en riep een jongen.

mijn man heeft een paar traantjes gelaten en het was een heel mooi moment, wat als ik hem eindelijk in mijn armen kan sluiten?

7. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Die van mij gaat ook huilen als het een jongen blijkt, denk ik.
    Hij wil absoluut een jongetje.

Mij maakt het niks uit. Gezondheid gaat voor en ik vind beiden erg leuk :)

8. puntje

puntje Actief lid

25 sep 2008
    149
    0
    16
    zou kunnen, het maakte niet uit wat het zou worden voor hem, maar toch had hij het steeds over mijn zoon dit. en wat hij allemaal met hem zou doen.

maar uiteindelijk is idd gezondheid het belangrijkst.

9. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Gefeli met je manneke! Volgens mij is het inderdaad behoorlijk zeker als je eenmaal die balletjes hebt zien bungelen hoor!

Ik zit nu ineens weer te miemelen over het geslacht wat op onze pretecho met 17,2 weken is gezien. Het was duidelijk van alle kanten een meissie, waar ik dol- en dolgelukkig mee ben! Mijn vriend had diep vanbinnen een lichte voorkeur voor een jongetje... hij heeft er een paar daagjes aan moeten wennen, maar is nu helemaal weg van zijn "twee meisjes"!

Ik heb echt de zenuwen voor die echo volgende week... Natuurlijk of het er allemaal gezond uitziet (maar daar hebben ze op die echo met 17,2 weken ook al veel over kunnen zeggen, zag er prima uit), maar ik lees ook van die "spookverhalen" dat het geslacht dan ineens anders zou kunnen uitpakken.

De geslachtsfoto staat in m'n album... wat denken jullie?

Liefs!

10. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ja hoor je kan er wel zeker van zijn dat het een jongetje is..dat wordt geen meisje meer. Bij jongens is het makkelijker te zien dan bij meisje.

Bij ons zag je met 16 weken ook duidelijk een piemeltje en balletjes. Morgen de 20 weken echo maar heb al een heleboel blauwe kleertjes hoor ik twijfel er niet aan want zelfs ik (die noooooit een echo kan ontcijferen) zag meteen de balletjes.

gefeliciteerd met je jongetje en met de goed echo! :D

11. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ja dat is echt een heeel mooi moment he! bij mij vroeg ze eerst of we het geslacht wilden weten...na dat wilden we al vanaf dag 1 eingelijk. en toen we hoorden en zagen dat het een jongetje was keek ik naar mijn vriend en die blik op zijn gezicht was onbeschrijvelijk. echt prachtig!

en nu zitten we echt vaak te dromen over het moment dat hij geboren is hoe mooi dat wel niet zal zijn. zuchhtt....nog eventjesss

12. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Tja, bij mijn 2e zeiden ze een meisje. Het was dus een jongetje. Hoe kun je daar dan overheen kijken?

Maar bij onze 3e en 4e hadden ze t wel goed en de 5e ook (moet nog geboren worden maar dat was zo mega duidelijk te zien, dat kan niet missen) Bij de 1e konden ze t niet zien.

13. Martha81

Martha81 Actief lid

3 mrt 2009
    221
    0
    16
    thuisondersteuning gehandicaptenzorg
    Friesland
    Ook bij mij hadden ze het bij beide kinderen goed.
    De eerste was een jongetje en de tweede een meisje.
    Weet niet of ik het nu wil weten, maar heb nog wel even de tijd.

Groetjes, Martha

14. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16
    Gefeliciteerd, je krijgt een zoontje!

Voor zover ik het weet kunnen ze het bij een meisje nooit 100% zeker zeggen maar bij een jongetje wel. Jongetjes kunnen nl. hun piemeltje voor het beeld van de echo weghouden zodat lijkt alsof het een meisje is.

Lekker blauw shoppen idd. hihi.

15. koos

koos Actief lid

28 okt 2008
    232
    0
    0
    zevenaar
    hoi mary

waarom kunnen ze bij een meisje nooi 100% cker zeggen,
    drie strepen zijn drie strepen,
    en zoals ze bij een jongen de balletjes zien,
    gaan ze bij een meisje ook aan de onderkant kijken of de geen balletjes zitten en zitten die er niet dan kunnen ze de niks anders van maken,
    groeten koos

Deel Deze Pagina