Hallo allemaal, Ik ben 8 dagen overtijd en heb veel symptomen van zwangerschap Nu weet ik niet of dit normaal is, maar ik ben dik 2,5 jaar geleden bevallen en toen ingescheurd, nu heb ik ineens pijn daaronder aan dat litteken. Is dit normaal? Ik hoor het wel over keizersnede littekens maar is dit hetzelfde? Iemand ook last hiervan?
Als je acht dagen overtijd bent en duidelijke symptomen meent te hebben, dan zou een zwangerschapstest nu wel positief moeten aangeven. Pijn aan een litteken lijkt mij niet echt een duidelijke zwangerschapskwaal. Ik herken het in ieder geval niet.
Helaas geen positieve test, wat ik ook niet had verwacht. Bij onze dochter was ik 3 weken overtijd, toen positieve test en net 3 weken zwanger. Raar dat het zo'n pijn doet dat litteken.
Sinds ik zwanger ben is mijn litteken ook pijnlijk! Blijkt te komen doordat alles weer gaat verweken dus heel gek zou dat niet zijn als je nu zwanger blijkt te zijn
Ooh dankjewel,herkenning... Ik dacht eerst aan een blaasontsteking maar die voel ik niet op de plaats van het litteken. Ook echt ineens.. En ik ontplof om alles... Arme man van Me... ��