Normaal heb ik er geen last van al die reclame die hier op het forum staan. Echter sinds gisteren komt reclame voorbij van Qurent en zie ik dan over mijn gehele scherm, moeilijk weg te klikken want zodra ik op het kruisje klik is het gokken of hij daadwerkelijk weg gaat, of dat hij mij doorstuurt naar de site (wat me nu dus al 3 keer is gebeurd). Kan ik hier zelf een blokkade voor op zetten? Ik zit trouwens wel altijd op mijn Ipad, weet niet of dag een verschil uitmaakt?
Ja ik heb 'm ook! Op de laptop heb ik een addblock van firefox, maar op de Ipad en op het werk niet. Echt mega groot en rete irritant.
Echt megasuperreteirritant ja!!! Vooral dat als je op het kruisje klikt, die site wordt geopend, kan daar echt gallisch om worden!:x
Installeer een adblock extensie/addon. Die zijn ook te krijgen voor tablets en smartphones, in ieder geval voor Firefox en Chrome.
Adblock plus op de website zie je dan staan installeren voor internet explore,daarnaast staan andere icoontjes zoals android chrome, firefox etc, daar klik je de juiste aan en dan downlaoden
Ja maar het is eigenlijk niet de bedoeling dat ik iets moet gaan downloaden om dit tegen te houden. Alle andere reclames die ik zie deze forum staan keurig aan de zijkant of bovenkant daar heb ik geen last van. Ik vind deze reclame ontzettend opdringerig,storend vimd het ook niet passen.
Het nare van deze advert is ook dat je er geen grip op hebt. Ik kan dus alle topics met deze megagrote advertentie niet meer lezen omdat ik niet naar beneden kan scrollen. Ik kijk op een samsungtablet met android.
Sinds ik die adblock plus heb geinstalleerd (zie post vorige pagina van mij) heb ik nergens meer last van. Heb sindsdien nooit meer reclame gehad, ook niet op andere websites. ik vind hem echt ideaal
Ehm kunnen de moderators hier iets mee? Ik weiger iets te installeren om iets weg te houden waar ik nooit om gevraagd heb. Ik vind de meeste advertenties ook niet storend, deze pagina moet toch ergens van betaald worden. Maar het feit dat ik de topics niet meer kan lezen omdat ik niet meer naar beneden kan scrollen gaat me wel wat ver. Lijkt me ook een foutje en geen bewuste actie.
De banner is inderdaad wat groot. We zijn met een aantal formaten aan het testen. De banner in kwestie is gewoon weg te klikken en je kunt er ook gewoon overheen scrollen. Dit is op diverse browsers uitgebreid getest. Tevens wordt de banner maar een paar keer getoond om te voorkomen dat hij te hinderlijk wordt. We zullen jullie feedback meenemen in vervolgcampagnes.
Hmm.. Op mijn iPad krijg ik hem niet 123 weggeklikt. Zodra ik op het kruisje druk ga ik naar de site (heel vervelend). Heb momenteel ook een grote advertentie van KPN, maar die ik wel gewoon met 1 klik weg.
Hier ook veel op de iPad en ook ik kan hem niet weg klikken of doorscrollen. Als ik op het kruisje klik opent ook de nieuwe pagina en blijft de add gewoon staan bij het topic wat ik openende.
Toch maar aan de add blocker gegaan, jammer dat het nodig is heb nl. op geen enkele andere site zulke irritante pop-ups.. Problem solved voor nu hier in ieder geval.
adblock werkt bij mij niet meer. Had op internet al opgezocht hoe dat zou kunnen en chrome opnieuw geinstalleerd. Het hielp weer even 5 dagen, maar de extensie doet het weer niet