Zo heet ie toch niet Ninetje Lorenzo Lamas mjammie mjammie, oeps daar glij ik weer uit. Annabella vind die je net plaatste met donker haar er beter uit zien dan met blond haar =P~
Volgens mij weet ik wie je bedoelt Ninetje, die met die lange haren die uiteindelijk een heel leger verzamelt....toch? Die samen met enkele anderen op zoek is naar Frodo en zijn maatje en die creep aan zit.
Maar nu de vraag nog hoe hij heet En trouwens Paddy Kelly vind ik ook best lekker. Jaja dit oudje lust nog wel een jong blaadje
Ik vind mijn LOTR man in het echt dan weer niet leuk, te gewoontjes. En Ninetje, ik dacht al even dat je Gandalf bedoelde.... Lord of shit... heheh @Mama van Tygo: Paddy wordt dit jaar alweer 30, dus zo jong is hij niet meer
oeh ja die danny vind ik ook zeer zeker een lekkerding zit ook elke week te kwijlen op de bank. en mijn vriend maar zeuren dat het weer een herhaling is maar ach er zit ook wat leuks voor hem in die serrie
Effe nagezocht en je hebt gelijk 5 dec 1977 geboortedatum hmm. Maarre vind zijn lange haar leuker dan dat korte