Ja erg he, ik ben het ook echt wel zat nu, veel dikker kan ie toch niet worden lijkt mij.. Ik kan hier in huis ook niks meer doen, die buik zit zo in de weg
Jeeeeeeeeeeeeeeuh Anabella...wat een megatoeter zeg...daar kun je een lekker bakkie senseo opzetten! Kan me voorstellen dat ie in de weg zit, nog ff volhouden wijffie...nog effies
Wel snel gegaan zeg 2 weken geleden was t ook een flinke buik, maar niet zo erg. Hoop niet dat je pas met 42 weken gaat bevallen (over een paar maanden kan je me terug pesten )
Hahaha je brengt me op een idee Nies, ik ga een senseo zetten! Sanny, ja hij is in 2 weken echt nog wel gegroeid, hoop ook niet dat ie pas met 42 weken komt...pfff
Ben ik nou gek of hebben ze die topic van Muuske helemaal weg gehaald?...Ik kan m toch echt niet meer vinden
Ja, hij is weg. Ik drukte op refresh met mijn vette chipsvingers, en toen kreeg ik een leeg scherm. Dus dan zo de tv maar aan, bij dr. Phil schijnt het ook leuk te zijn.
Hey Anabella om t goed te maken, Ville Valo die over zn tattoos praat http://www.youtube.com/watch?v=l5C6uTzhi2c
Ja ja, ik poets 'm elke dag mooi op met een staalborstel en wat schuurmiddel, daar gaat ie zo mooi van glimmen!
hehe ja ja en zeker met een glim vijl weer glad schuren... Maar oef...ik vind t echt wel een mega mooie buik!
Maar t lijkt me idd niet makkelijk zo'n buik....haha en ik maar klagen dat ik geen buik heb Nog ff Anabella dan kan je je knulletje in je armen houden.....en heb je geen tijd meer om naar grote l*llen te kijken 8)
Jullie zijn helemaal off topic. Niet dat ik annabels buik niet mooi vind, maar zie liever mooie mannen ofzo....... Josh Harnett heb ik nog niet voorbij zien komen.