Josh wie? Ken ik niet, foto? Ga ff stofzuigen en opruimen, dan lijkt t net of ik wat gedaan heb en niet de hele dag achter de pc heb gehangen
hehe Jet.... oefening baart kunst. Maar dit is een zin uit de film braveheart...ook van die heerlijke schotten in jurkies!
Dames er zitten er heel wat mooie tussen maar wat vinden jullie van die van mij kijk maar eens in mn album hahaha
de drummer van u2 ben effies zijn naam kwijt. wentworth miller idd die ogen. Vin diesel zou ik smorgens wel naast wakker willen worden. naast alle drie eigenlijk wel. Maar ik word iedere morgen wakker naast mijn eigen vin diesel hielkje
ik begrijp dus dat niemand mn filmpie heeft gezien? Voor de liefhebber: kijk iig vanaf 1,50min. hihi http://www.wopvideos.com/videos/1051.htm (bück dich) Geweldig grappige tekst ook. Is ook leuk om per ongeluk op te zetten als je evil schoonmoeder mee kijkt...
Hihi, weet je ons pest je echt niet met rammstein en ook zeker mijn ouders niet....zijn met zijn allen naar een concert van hun geweest....ze hebben echt vele mooie scenes.
whoehaaaaaaaaaaa, jajaja geweldig filmpje! Nou ik buk wel hoor...ook voor de man achter de piano en de man achter t gitaartje!
nou ikke wel hoor, als ie er maar niet zo'n zootje van maakt in mijn kamer als in die clip, hihi. Ik zou ook graag es naar een rammstein concert gaan. Gááfff!
hoezo nou bah... Meiden zo lelijk is Till toch nie? Dit is em toch echt...de zanger van rammstein! Zeg nou zelf...hij heeft wel een iets van Vin diesel weg ook!
Dit vind ik juist wel een lekkere foto van em! Op de andere fotos vind ik t net zon baldwin telg...hehe Hoe heet ie volluit...euhm Lindemann