Jummie heb van allerlei lekkers voobij zien komen... -Vin Diesel -Ene David nog iets (ook erg lekker) -Antonio Banderas mag er van mij ook wel zijn -Brad Pitt onder bepaalde omstandigheden ook niet verkeerd... Kwijl kwijl...
(Was me ietsje teveel om alle pagina's te lezen...) Geef mij maar Vin Diesel *zwijmel* Goh en euh, hoe noemt hij nuweer... Dat belgische model die samen met Sharon Stone in die reclame van William Lawsons (no rules, great scotch!) zit (is ook een reclame van met allemaal ruiters) met z'n eeuwige schotse rokje (kon ik er maar eens onder gluren )
Mijn eigen mannetje vind ik ook het ALLER ALLER mooist! Maar van de bekende mannen vind ik de mannen van Take That ook zeker mooi (behalve Gary )
Mijn eigen mannetje is heel mooi en heel lekker... euhm, ahum! Hahaha, dùùùùsz... Een bekende: Robbie Williams, die zanger ja. Maar verder vind ik 't een macho en een enorme player, en daar hou ik dan dus weer niet van...
Toen ik mn hubbie leerde kennen was het eerste wat ik dacht...hij lijkt op Angel! Persoonlijk moet ik zeggen dat ik (ook al had hij mn vader kunnen zijn) jon bon jovi (en dan vooral een paar jaar geleden, in de peridode van Always) ook echte eyecandy vind!
oh ik vergeet er 1 ! zn echte naam weet ik niet maar mike kasnoff ! as the world turns . hoe kan ik mikey vergeten !