oeh deze kan net niet open en bloot... Voor jou anabelleke! Als je van billie houdt then you will digg Mr Steele! http://www.amaristee.com/agony/peter/pl ... pg5657.htm wel ffkes naar benee scrollen hoor!
Hahaha Ninetje, ik ken de hele reeks foto's en heb al hun cd's. En ook al ben ik gek op lang zwart haar, en is hij 2 bij 2, die kop blijf ik minder vinden
We zijn al op bladzijde 3 en niemand heeft nog de mooiste man van de wereld genoemd? Brad Pitt, my number 1! \/
Jack Sparrow! Heb zaterdag shirt gekocht waar die op staat, staat naast zo'n hart met I love Jack En Vin zeg ik ook geen nee tegen, en natuurlijk Wentworth Miller (uit Prison Break, die ogen...) en die en die En natuurlijk mijn eigen mannetje
Uitgekotst? Nou, hier niet hoor! Als ik in een zeer slecht humeur ben, filmpje van Brad erop en ik ben weer oke!
hahahaa ach ja ik denk dat daar niet zoveel reacties op zullen zijn Dus ik denk laat ik mijn lekkere ding hier maar tussen zetten laat bar het maar niet lezen
Anabella mooie foto van Ville Valo glij haast van mijn stoel af En Peter Steele =P~ En over die kop gesproken, ik hoef toch niet naar zn kop te kijken Johnny Depp ook maar wel met lang haar, ben gek op mannen met lang haar.....zeg ik terwijl ik naar die kale vent van me op de bank kijk