Kijk kijk...haha toch een topic geopend LOL Mooi zo... nou mijn (wishfull thinking) zijn: Robbie Williams, David Boreanez, Brad Pitt, idd Jesse van Fullhouse (John Stamos toch?) en colin Farell....gamanaaaaaaaa jammie!
Hahaha laat mijn vent net de Peter Steele foto's zien, hij zegt dat door hoe hij hem vast heeft t zo groot lijkt. Ja tuurlijk dream on
Ik vindt mijn man toch echt de allermooiste hoor . Maar iid Colin Farrel, Jack Sparrow., mogen er ook wel zijn. Liefs Lydia
www.tiscali.nl/content/fgal/gallerynew.asp?gid=736&ix=2 En deze meiden zijn ook supersexy hoor! Ehm voor Patrick bedoel ik ahum
Mijn ex! Had t iq van een paasei maar wat was hij mooi zeg(en toch heb ik hem in de steek gelaten voor mij huidige vriend)
Vind Dave Gahan ook wel wat hebben, ookal is hij al oud. En natuurlijk mijn Marilyn Manson, hij gaat scheiden (en ik ga trouwen shiiittt)
Ja een gespek kon je met hem niet voeren, das heel irritant en de hel tijd maar naar iemand kijken verveelt ook snel.
ik vind marilyn manson best wel leuk eigenlijk niet echt lekker maar hij heeft wel men aandacht tis wel mijn soort man en johnny depp vind ik ook sexy wentworth ook en uuuhm vin diesel river fenix alleen is die dood volgens mij mike shinoda en bam margera mogen er ook zijn *kan niet meer ophouden, loopt zoveel moois op deze aartkloot* oh jah geloof het of niet maar Moby *wub*