iemand maakte er net even een opmerking over en idd het is wel een grappige gedachte.. mijn oudste dochter is nu naar het voortgezetonderwijs, daar is het vanavond openavond.. en ikke? ik ben hoogzwanger van haar broertje of zusje.
Het is idd wel grappig toch!Mijn vriendin heeft 2 meiden eentje van 20 en eentje van 18 ze is 5 weken geleden bevallen van een pracht knul!De meiden vinden het geweldig hij heeft nu maar liefs 3 moeders Liefs,Claudia
toch wel leuk dat dat tegenwoordig ook nog kan. Ik kom uit een familie met 6 kinderen (2 uit mn vaders eerste huwelijk en 1 uit mn moeders eerste huwelijk). Mijn oudste broer is 20 jaar ouder dan ik, die ging dus al van school af toen ik geboren werd. Wel leuk hoor om de jongste te zijn! Liefs, Duveldraakje
Nou ik mag mezelf ook aan het lijstje toevoegen dan, mijn oudste dochter word 14 mei 15 mijn jongste dochter word 21 maart 11 en hun broertje of zusje word rond 18 mei geboren dus ik heb ook 2 pubers en een baby in huis. vreemd maar wel een mooie ervaring. Wij hebben ook al gezegd dat we er voor waken dat het straks geen drie moeders krijgt. Maar moet wel er bij vertellen dat ik het een mooie ervaring vind dat de meiden het zo bewust meemaken, ze kunnen niet wachten tot dat de kleine er is.
mijn vriend heeft ook een broertje die 12 jaar jonger is. maar jeetje man wat is die verwent door z'n grote broers! hahaha. vind het ook helemaal geweldig dat ie als 1e uit de klas oom word!
wat ik zelf heel erg vreemd vond was dat mijn jongste voor het eerst ging menstrueren en ik zwanger van haar broertje de meiden zijn 10 en 12 jaar ouder inmiddels heeft mn oudste zelf ook een kindje en tweede opkomst en heb ik nog een hele sterke kinderwens ..... moeder natuur zit raar in elkaar
ook ik liep zwanger met een zoon op voorgezet onderwijs wel makkelijk hoor leerkrachten weten meteen dat jij de moeder van.... bent hahahaha en het is heerlijk 2 pubers te hebben en dan nog een baby ik vind het een prachtig gezicht hoe ze met hun zusje omgaan en wees eerlijk soms heerlijk even me handjes vrij als hun aan het moederen of vaderen zijn
Ik heb ook al een dochter van net 16 en ik heb afgelopen zondag me 1e tp ICSI gehad. Me dochter vind het geweldig! Groetjes Marjo
hier ook hoor, 1 op de basis school ,2 op het voortgezet onderwijs en 1 zelfs aan het studeren en nu dadelijk 2 kleintjes erbij.....heerlijk lekker alle tijd om van elk kind te kunnen genieten
Snap het ff niet helemaal! Beetje warrig door me tp. haha.... Hoeveel kids heb je dus straks? Lijkt me heerlijk! Inderdaad ook ik heb het gevoel dat dit een extra kans wordt om van te genieten.(Hoop dat het snel lukt. misschien nu al....) Groetjes en suc6! Marjo
hahahaha ik zou ook de tel kwijt raken hoor, maar ik heb 2 dochters van mezelf, mijn man heeft 2 dochters en nu komen er 2 jongens erbij, dus samen hebben wij strakjes 6 kinderen
hahahaha ik zou ook de tel kwijt raken hoor, maar ik heb 2 dochters van mezelf, mijn man heeft 2 dochters en nu komen er 2 jongens erbij, dus samen hebben wij strakjes 6 kinderen