Met dit weer doe ik de kleine lekker in het badje buiten. We hebben geen gras waar hij op kan spelen en stenen vind ik nog niet echt geschikt met z'n gekruip. Om het toch lekker buiten te laten dacht ik een iets groter badje te kopen. Zo'n schelp? kan hij net lekker in zitten dacht ik en ook wat ruimte om te spelen. Maar ik kan in geen enkele winkel zo'n ding vinden.. Haha em ik dacht nog wat dat dat een makkie was. Weet iemand waar ze te koop zijn? Online vind ik ze alleen met een langere levertijd en hogere verzendkosten.
Marskramer heeft ze wel eens te koop. Ik heb Aidens zwembadje trouwens op een deken neergezet. Hier namelijk alleen klinkers achterthuis en geen gras.
zo'n schelp zou ik neit doen..randen zijn heel scherp en als je er water indoet is het ding echt enorm glad..wat mij betreft de miskoop van hetjaar! dan zou ik kiezen voor van die rubber stenen of een soort van mat met daarop gewoon een opblaasbadje
Oh dat kan ik ook doen ja, op een deken zetten. Alleen laatst bij een vriendin ging hij over de rand hangen. Al het water Dat eruit liep, prachtig spelletje vond ie dat. Dat heb je met een schelp niet.
nee, maar als hij in zo'n schelp over de rand gaat hangen doet hij zich pijn..en met een beetje pech snijd hi jzich ook nog als die rand afbreekt...is niet zo stevig als je zou denken
Van de week eentje bij Praxis vandaan, waren daar afgeprijsd. Ik vind het trouwens met de gladheid wel meevallen hoor, bij mij nog nooit een kindje in uitgegleden terwijl dat met van die opblaasbadjes wel gebeurd. Ik vind zo'n schelp gewoon erg handig, omdat ik de ene helft als zandbak gebruik en die dan af kan dekken met de andere helft. En 's zomers heb je gelijk een badje, niet eerst iets op moeten blazen ed.
Je hebt net als de schelp ook een schildpad vorm die zijn niet scherp. Hier verkopen ze die bij de grotere speelgoedwinkels. Een slaapzak/ dik kleed met lekker luchtig katoenen lakentje er op is ook fijn om op te spelen.
Ik heb deze afgelopen week gekocht bij kruidvat Countryside Play Center van Intex en hij is echt super leuk. Met speelgoedballen er bij, en een netje om ze in te gooien. Je kunt ook de tuinsproeier er op aansluiten om een fonteintje te maken. Echt erg leuk. En je kunt hem natuurlijk gewoon op een dikke fleecedeken zetten.
Hoop dat die lang mee gaat, echt heel wat badjes van kruidvat gehad en scheurden allemaal binnen twee weken ongeveer, zo jammer want waren ook echt mooie
hier ook een schelp en ik vind ze juist superhandig! scherp en glad valt echt wel mee. bij de action gehaald.
bij de HEMA heb je kleine rondje opblaasbadjes van Jip en Janneke. Super snel te vullen, vond ik het eerste jaar met Y. ook heel fijn. Lekker op een paar kleden zetten en klaar. Met een paar emmers (3 ofzo) gevuld.
Wij hebben altijd badjes gehad waarvan je ook de bodem moet opblazen (houten terras). Destijds bij tuincentrum gekocht.
Die van nip en Janneke van de h.ema vond ik ook ideaal het eerste jaar! Nu een opblaasbadje, heb ook de bovenkant van de zandbak gebruikt, maar onze zoon springt graag, en dan is zo'n harde bak niet echt lekker.....
Wij hebben zo'n klein opblaasbaar babybadje van Kruidvat (volgens mij hetzelfde idee als die van de Hema). En daar onder hebben we zo'n dikke plastic mat, die je normaal in de box onder je boxkleed hebt liggen. Ideaal op de stenen ondergrond en die mag gewoon nat worden!