Op aanvraag...wel erg vaak

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door anoul26, 23 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoul26

    anoul26 Fanatiek lid

    11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Mijn zoontje is bijna 6 weken en wil soms wel heel vaak drinken. Hij drinkt dan ook geen volledige voedingen. Valt snel in slaap of stopt gewoon met drinken. 's Nachts drinkt hij wel volledige voedingen. Heeft iemand hier ook ervaring mee? Hij lijkt hierdoor erg ontevreden en slaapt kort overdag. Ook geeft het mij niet erg veel ruimte.
    Kun je je kind stimuleren om meer tegelijkertijd te drinken? Rekken lukt alleen met een brullend kind?
     
  2. Nathalie1973

    Nathalie1973 VIP lid

    28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
  3. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    En natuurlijk rekening houden met regeldagen ;). Succes meid!
    Ik hoor weleens dat verschonen helpt om weer wakker te worden, en dus daarna weer lekker aan de borst te drinken.
     
  4. Salapio

    Salapio VIP lid

    15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zeg ook regeldagen, 'lekker' aan toegeven (ik mis het soms wel hoor, lekker de hele dag met Mirre tegen me aan/aan de borst) ... dat is heel goed voor je productie en gaat het t snelste voorbij!
     
  5. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Je kindje niet te warm aankleden tijdens het voeden wil ook nog wel eens helpen. En stimuleren door in de handjes onder de voetjes te wrijven. Of idd tussendoor luier verschonen.

    Mag ik trouwens vragen wat jij vaak noemt ?
     
  6. Chantico

    Chantico Niet meer actief

    En ik heb gemerkt dat Ise na een boertje weer meer ruimte in haar maagje heeft om nog wat meer te drinken, terwijl ik eerst altijd stopte na het boertje.
     
  7. anoul26

    anoul26 Fanatiek lid

    11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Bedankt voor jullie tips. Een hoop dingen probeer ik al zoals onder de voetjes kietelen, verschonen tussendoor.
    Borstcompressie trekt mijn aandacht. Ik ga me hier morgenochtend even in verdiepen. Bedankt voor de tip.
     

Deel Deze Pagina