Mijn zoontje is nu 6,5 maanden en oh zo wild. In zijn box heeft hij echt ruimte te kort en daarom doe ik zijn kleedje op de grond en laat hem gewoon daar spelen. Hij is steeds maar aan het rollen van rug naar buik en andersom. Wat me wel opvalt is dat wanneer hij op zijn rug wil rollen hij daarbij een beetje op zijn achterhoofd valt. Dan hoor ik echt wel zo'n bons geluid en soms schrikt hij er zelf ook van. Hij laat zijn hoofd zeg maar vallen op de grond en dat vind ik best wel eng eerlijk gezegd. Ik vraag me daarom af of dit schadelijk kan zijn voor zijn hersentjes bijv. als dit te vaak gebeurt. WEten jullie dat?? Vandaag is dit al twee keer gebeurt, maar wat doe je eraan?
nee hoor kleintjes kunnen best veel hebben mijn zoontje klimt nu overal op envalt altijd op z'n hoofd maar blijft gewoon weer klimmen
Ik herken het, hier ook zo'n wildebras...ook ik hoor regelmatig een boink waar van ik denk dat wordt huilen, maar hij is een bikkel... Zo zie je maar het is echt met vallen en opstaan!
Het hoort er eigenlijk gewoon bij. Opgroeien is vallen en weer opstaan.. Ze kunnen in ieder geval een hoop hebben. Straks wordt het nog erger: dan gaan ze staan, weten niet hoe ze weer moeten gaan zitten, en donderen naar beneden. Krijg je ook mooie blauwe bulten van..
kan geen kwaad. hier viel fynn heel veel. hij kon zitten en dan was hij dat zat gooide hij zich zo achterover. en nu met lopen gaat hij ook geregeld nog onderuit.
Hier gebeurt dat ook steeds met rollen. Het kleed waar hij dan op ligt is ook niet zo dik dat het wat opvangt. Vind het ook doodeng iedere keer, dus blijf er toch maar een beetje bij.