Dat alleen shoppen is om het niet op funshoppen te laten lijken. Met zijn tweeen ga je misschien toch meer afdelingen langs. In je eentje winkel je gerichter. Het is voor een winkel ook niet te controleren of je uit 1 gezin komt of niet.
Ik ben pas bij de opticien geweest met mijn zoon van 15. Hij had ook een nieuwe bril nodig. Het is niet eens in me hoofd opgekomen om hem alleen te laten gaan. Lijkt mij vrij logisch dat je met je kind mee gaat voor een nieuwe bril.
Ja natuurlijk. Ik ga ook gewoon mee met tandarts afspraken en fysio met mijn zoon. Dochter geeft zelf aan of ze nog wil dat je meegaat. Vaak nog wel maar soms ook niet meer nodig. Maar een bril aanmeten is inderdaad zeker iets om gewoon mee te gaan. Bij het uitzoeken van een matras bijvoorbeeld zou ik ook het kind meenemen dat erop moet liggen. Zoiets moet je echt proberen.
De kleding en schoenen hebben we tot nu toe uitgesteld, maar dat kan niet heel lang meer. Voor de opticien heb ik net online een afspraak gemaakt en in het vakje voor extra commentaar geschreven dat ik ( moeder) met het kind mee kom.
Ik ben vanmorgen bij de Zara, H&M, C&A en Hema in Rotterdam geweest om te shoppen voor de kinderen. Ik vond t een beetje tegenvallen. Nog best wat winterkleding, niet heel veel nieuws en best aardig wat lege rekken. Bij de Hema hing wel meer dan genoeg.
Vanmorgen bij de Hema geweest, 20 minuten, wat spulletjes voor de jongste kunnen kopen. Ging prima maar de tijd gaat wel erg snel om. Zal blij zijn als we straks weer eens ongedwongen een winkel in kunnen zonder een afspraak van tevoren te moeten maken.
Vanmorgen naar de Zeeman geweest. Ik had genoeg tijd, was binnen de 20 minuten klaar. Mooi weer wat sokken, onderbroeken, t-shirts, 3 shirts voor de jongste, en pyjama’s voor de meiden kunnen halen.
Wel geen kledingwinkel, maar bij intratuin waren veel schappen ook nog leeg. Waarschijnlijk omdat ze pas begonnen zijn met inkopen.
Dat denk ik ook ja. Maar k had daar helemaal niet aan gedacht, dus t viel een beetje tegen. Maar op zich logisch natuurlijk.
Ik ben toevallig ook vanochtend bij de HEMA geweest, had ook 20 minuten maar er controleerde niemand of de tijd al om was, werd ook niets omgeroepen ofzo. Er waren ook maar weinig mensen in de winkel dus misschien waren ze nog lang niet aan het max aantal mensen en maken ze zich dan niet zo druk om de tijd die je binnen bent?
Hier werd het wel omgeroepen maar echt heel zachtjes. Er waren ook maar een handjevol mensen maar er stonden wel weer andere mensen te wachten voor de nieuwe shift
Maandag bij intratuin geweest en daar werd ook niets omgeroepen dus ik had prima wat langzamer kunnen doen, maar dat voelt toch niet goed dus ik heb toch in een flink tempo door de intratuin gelopen. Bij dat soort winkels is het dus wel handig om een lijstje te hebben van wat je nodig hebt, want even rustig kijken zit er niet in met 30 min
Ik boekte vandaag om 930 voor 1030. Ik stond in een rij en ze zei; u kunt gewoon rustig aan doen hoor! Heb ik ook gedaan maar was sowieso na 20 minuten klaar. Ik moest plassen en mijn peuter had er geen zin in. 2 boompjes en 2 planten en een zak potgrond in m’n kar gegooid en gegaan haha.
wij zijn gisteren naar de decathlon geweest. We hadden om 17.00 uur een afspraak, voor 20 minuten. We moesten er 35 minuten voor rijden, dus we waren iets te vroeg. Met reserveren zag ik al, dat er 50 plekken waren en er nog 38 vrij waren nadat wij gereserveerd hadden. Uiteindelijk mochten we dus naar binnen terwijl we 10 minuten te vroeg waren en we zijn geweest tot 17.50 . Wel heel goed geslaagd. Jassen, schoenen, sportkleding, zomerkleding. Vooral via de wandelkleding. Het geld wat ik deze maand eens een keer over had, was gelijk uitgegeven . Maar hoewel ik wel doorliep, was het eigenlijk wel relaxt.
Ik mag morgen 50 minuten bij de primark shoppen! Whoop whoop! Zo blij dat ze ook met afspraak open zijn nu! Heb echt wat ondergoed nodig
Nou dát lijkt me op zich een happening, in de Primark waar het rustig is. De laatste keer dat ik daar binnen kwam ging ik vanwege de drukte linea recta weer de deur uit.
Wel als je wat zoekt ja, man man man. Iemand bij de zeeman voldoende longsleeves gezien? Is al een tijdje een issue maar guppie is de lengte in geschoten en ik zie een blote buik