Ik las dat de Primark volgende week pas de zomer collectie krijgt maar er wel veel sale is. Ik ben benieuwd naar jullie ervaring!
Ik heb gelijk geboekt toen ik de aankondiging zag van de week... Was toen al veel bezet. Maar als het waar is wat @Ella1988 zegt, moet ik volgende week nog maar een keer terug haha ;p
Volgens mij valt de opticien hier buiten omdat ze onder zorg vallen. Even bellen met de opticien en dan komt het vast wel goed.
Ik hoop het niet. Maar ik las dat in bepaalde Facebook groepen van mensen die al geweest waren. Ik heb ook dringend zomerkleding nodig xD
Vandaag geweest, ruim een uur. Zoon was inderdaad achteruit gegaan aan 1 oog ( van-2 naar -3,75) en had nu ook een cilinderafwijking. Meteen een nieuw montuur uitgezocht en hij mocht er ook nog een ( gratis) zonnebril op sterkte bij uitzoeken. Kind was helemaal blij. Nu afwachten tot het klaar is.
Ik weet niet wat je nodig hebt, maar ik liep vandaag langs en het hing nog vol met winterkleding, wel logisch natuurlijk, maar dan weet je dat. Las t van de week ook al op die powermommys groep
Wij gaan zaterdag naar de hornbach, willen dingen voor de tuin gaan uitzoeken. Het is nog een week dat je 45 min hebt, volgende week is t 30 min.
gewoon even aangeven idd ik doe dit met mijn cliënten ook. Als je het uitlegt snappen ze het vaak wel.
Oh handig om te weten. Dan hou ik die bij mij in de buurt in de gaten. Wist niet dat ze (eindelijk) al deden.
Het is lastig om een afspraak te plannen... Begreep dat alles vol zit nu... Hopelijk snel een plekje voor je
Ik werd vannacht om 2 uur nog wat wakker, sliep slecht, en heb voor komende donderdag kunnen boeken Hopelijk dan al wat zomerspul, en anders ga ik gewoon over een paar weken nog een keer.
Heb beetje hetzelfde idee. Merk het voor mezelf maar zeker ook voor de kleine, dat het wat krapjes begint te worden.... Ik kan het wel online bestellen, maar fysiek is soms gewoon net wat makkelijker. En soms vergeet ik dingen wel eens, en als ik het dan fysiek zie, schiet het me ineens weer te binnen.
Deze ochtend gereserveerd bij de praxis voorspraak 12.15u en action om 13.00u. Voordeel van een dorp, denk ik. Nog plekken zat bij de action... stond ik wel van te kijken