Bij ons hadden ze alles schoongemaakt en ze hadden per afdeling wel wat anders gedaan maar niet de knutsel spul bijvoorbeeld aan de andere kant van de winkel. Daar gaat je mooie planning
Vandaag bij rosada geweest. Heerlijk geshopt! 5 winkels achter elkaar geboekt. Goed gescoord vandaag!
Weet iemand of ze moeilijk doen in winkels als je je kinderen meeneemt? Bijv bij de action en kwantum? Ik heb de jongste nu thuis dan zou ik alleen haar meenemen in de ochtend. Maar veel winkels hebben alleen de middagen nog beschikbaar en dan zou ik er 3 mee moeten nemen., tenzij de oudste thuis blijft dan moeten er 2 mee. Ik heb dus nog niks ingepland verder.
Ik had m’n jongste van 3 mee naar het tuincentrum en op za naar de slager groenteboer en kaasboer. Dat heb ik lang gered om niet te doen (bijna een jaar) maar dat lukt niet meer met school en voetbal en alles... Maar is altijd prima. Ik houd m wel dicht bij me en dat weet hij nu ook dat dit moet door Corona. Dus in een wagentje bijv. 3 is misschien wel veel om bij je te houden toch?
Ja mijn kinderen gaan ook eigenlijk nooit meer mee naar de winkel, alleen de jongste naar de supermarkt en die gaat inderdaad in een kar of buggy. Ik wacht nog wel even een dag, en dan boek ik hem wel in voor donderdag ochtend zodat alleen de jongste mee hoeft. 3 is normaal geen probleem maar dat voelt nu niet helemaal oké.
1 Verschilt per winkel ik was zaterdag in de leenbakker moest ik mijn 5 jarige of dragen of in de auto laten
Oh echt.. dan zou ik weer omdraaien en naar huis gaan. Ik ben vanmorgen in de Action geweest en het was gelukkig geen probleem dat de jongste mee was.
Nou dit dus. Ik vind het ook bijzonder klantonvriendelijk. Je zou denken dat ze blij zijn met alles wat ze nu kunnen verdienen, nee gaan ze kinderen behandelen alsof het een stelletje melaatsen zijn. Of pashokjes gesloten houden, ook zo belachelijk. Midden in de winkel uitkleden dan maar?? Mijn collega was naar de C&A gegaan om kinderkleding te kopen, hing er gewoon nog bijna niks van nieuwe collectie in de winkel. Echt, wtf. Ik heb jaren in de kledingbranche gezeten en als je eind maart nog niet eens de nieuwe collectie hebt hangen gaat er toch écht iets mis hoor. Ze is met lege handen weer vertrokken.
Nou en je hebt toch ook wel eens spullen voor kinderen nodig? Ze zijn toch niet geïnfecteerd ofzo. Ik snap dat je niet een halve klas mee moet nemen naar mijn peuter of 6 jarig blijven keurig bij me hoor.
Ik was vanochtend bij h&m, met m'n zoontje van 3 jaar daar werd niets over gezegd. Beetje jammer dat 80% nog winterkleding was, zowel van dames en kinderkleding. Had gehoopt meer zomerkleding te kunnen shoppen maar dat viel tegen.
Ik ben vandaag bij een lokale kledingwinkel geweest waar ze erg fijne verkoopsters hebben. Ze hielpen mij met uitzoeken en wisten precies welke kleuren bij mij pasten. Ik ben 2 broeken en 2 blouses rijker. Heerlijke me-time gehad. Echt fijn dat het op deze manier weer kan.
Dan heeft die winkel een probleem want dit hoeft helemaal niet Snap ook niet wie daar mee akkoord gaat Mijn kind zou lekker blijven lopen
Wat een drama dat tijdslot van 4 uur van te voren. Komen er net achter dat we verf te kort hebben en normaal ga je dan ff snel naar de bouwmarkt. Nu kunnen we morgen pas verder... In de winkel is gelukkig wel alles goed geregeld.