Op afspraak winkelen in winkel

Discussie in 'Corona forum' gestart door goblins, 23 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goblins

    goblins Fanatiek lid

    27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    En waar staan die winkels?
     
  2. Taiga

    Taiga Fanatiek lid

    28 apr 2019
    1.332
    2.041
    113
    Hoe bedoel je dat? Deze websites verkopen meerdere merken...
     
  3. Olympia

    Olympia Bekend lid

    16 okt 2020
    913
    1.440
    93
    Vrouw
    Dit zijn online winkels, dus dan zul je via de website moeten bestellen en wordt het thuisgestuurd.
    Ze hebben geen vestiging waar je langs kan gaan.

    Maar er worden in andere berichten ook stenen winkels genoemd, zoals de scapino, c&a, etc.
    Het is handig om even op hun website te kijken (bijv scapino.nl) om te kijken of er iets tussen zit wat je aanspreekt. Zo ja, dan kun je daarna een winkel afspraak maken en fysiek kijken in de winkel of het kledingstuk je echt bevalt.

    Dat scheelt een heleboel winkels langs gaan en hopen dat ze maar iets hebben wat je leuk vindt.
     
  4. goblins

    goblins Fanatiek lid

    27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Dat dit een topic is over winkelen in de winkels en niet via webshops. Ik kan zelf ook nog wel verzinnen dat ik via internet kan kopen.
     
  5. Taiga

    Taiga Fanatiek lid

    28 apr 2019
    1.332
    2.041
    113
    Je begrijpt mij verkeerd. Op wehkamp ed heb je toch merken als c en a en de We en Name it ed allemaal bij elkaar? Die kan je dus in stenen winkels vinden.
    En als je niet alle winkels af wil gaan is dat dus handig om te checken wat hun collectie is van dit seizoen. Of van de bewuste winkel zelf. Ik snap niet waarom je denkt dat je alle winkels moet bezoeken als je tegenwoordig alles van tevoren al online kan zien? Zelfs de winkel voorraad staat er vaak al op.
     
    Paardenbloem, Zara75 en Sado vinden dit leuk.
  6. MarisB89

    MarisB89 Actief lid

    27 jul 2016
    338
    117
    43
    Weet iemand hoelaat de tijdssloten van de ikea vrijkomen? Het lukt me maar niet om een afspraak te plannen in Delft.

    vandaag bij westfield mall of the netherlands geweest (of hoe wij het nog steeds noemen Leidsenhage ). Prima te doen, verschillende afspraken gemaakt maar ook bij een aantal zo binnen kunnen lopen. Kan me voorstellen dat het op zaterdag daar niet te doen is qua drukte maar zo op de maandag ochtend was het heerlijk.
     
  7. MadeInUSA

    MadeInUSA VIP lid

    27 dec 2011
    8.693
    9.660
    113
    Kinderen blij: woensdag heeft de jongste een kinderfeestje, dus we hadden een slot bij de Intertoys. We mochten wat eerder naar binnen, en zijn uiteindelijk ook langer binnen geweest. In totaal 1 ander in de winkel gezien, en 1 iemand die aan de kassa kwam om te ruilen. Was prima, medewerkers in een goede bui, zoon kreeg nog de xl kado-pokémon kaarten die je eigenlijk alleen kreeg met een x bedrag aan Pokémon spullen.
     
    Mapje en owly vinden dit leuk.
  8. dreames

    dreames VIP lid

    9 dec 2007
    7.464
    3.711
    113
    Jeetje mensen proberen jou te helpen en telkens reageert je zo. Lijkt wel of je verwacht dat anderen jassen komen aandragen voor je. Zo moeilijk is het toch allemaal niet. Eerst online kijken wat ze hebben en dan evt en winkelafspraak maken is al vaker genoemd.
     
  9. Mapje

    Mapje Niet meer actief

    Je kan toch gewoon online zoeken naar jassen en collecties die je leuk vindt en dan kun je vaak zelfs op zoek naar het dichtstbijzijnde verkooppunt van die collectie. Afspraak maken et voila. Ideaal dat we in deze tijden leven waarin de collecties gewoon online te vinden zijn met daarbij zelfs de verkooppunten!

    Ik doe dat altijd zo. Even online oriënteren wat er is en dan wel of niet naar de winkel (en nu dus afspraak maken)
     
    Olympia vindt dit leuk.
  10. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.506
    3.165
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    weet er iemand of je ook gewoon mag passen bij de Primark? En - mag je een kind onder de 12 meenemen of moet je die 'mee boeken' ? Ik hoop dat de zomercollectie in dordrecht ook binnen is :) - hoewel ik eigenlijk vooral voor spijkerbroeken voor de kinderen kom.
     
  11. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.992
    15.458
    113
    Pashokjes zijn dicht. Je mag kinderen van <13 jaar meenemen zonder extra afspraak.
     
    Athina vindt dit leuk.
  12. Panda81

    Panda81 Fanatiek lid

    13 nov 2008
    3.381
    415
    83
    Limburg
    Hier in de buurt een bouwmarkt waar je zo binnen kunt lopen alleen even gegevens opschrijven. Wist ik ook niet dus ik online bestellen om daar af te halen toen hoorde ik dat.
     
    Spectre vindt dit leuk.
  13. Olympia

    Olympia Bekend lid

    16 okt 2020
    913
    1.440
    93
    Vrouw
    Dat verschilt heel erg per bouwmarkt en dag.
    Sommige bouwmarkten houden zich pertinent aan de regels. Anderen laten mensen wel binnen wanneer het rustig is, bijvoorbeeld op maandagmiddag of rond etenstijd.
    Op een zaterdag kan je er vanuit gaan dat je niet naar binnen mag zonder afspraak, omdat het anders gewoon veel te druk is in de winkel en ze een boete riskeren.

    Maar nogmaals, dat verschilt natuurlijk per winkel.
     

Deel Deze Pagina