Op afspraak winkelen in winkel

Discussie in 'Corona forum' gestart door goblins, 23 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne85

    susanne85 VIP lid

    13 aug 2007
    9.758
    829
    113
    Noord Holland
    Daar moet ik ook nog een x heen voor ondergoed van mijn dochter. Die stel ik nog uit omdat t doorspitten van t ondergoed niet makkelijk is
     
    Malbec vindt dit leuk.
  2. susanne85

    susanne85 VIP lid

    13 aug 2007
    9.758
    829
    113
    Noord Holland
    T is wel raar om in een lege action te lopen maar goed geslaagd. Na 5 min wordt er omgeroepen dat je nog 5 min hebt en na 8 min dat je richting de kassa moet om af te rekenen. Ik had ruim genoeg aan die tijd maar had dan ook een lijstje bij de hand wat ik nodig had en de extra tijd gebruikt om ff rond te snuffelen.
     
    Athina vindt dit leuk.
  3. Vogelinnetje

    Vogelinnetje VIP lid

    3 nov 2009
    6.286
    5.515
    113
    Voel je je niet heel erg bekeken?

    Ik zou graag naar de intratuin willen, maar heb daar maar 15 min. Echt heel gek, want ik denk dat ze aan mij 4x zoveel verdienen met 2x zoveel tijd. Zou fijn zijn als er 2 soorten tijdssloten zouden zijn: kort voor zeer gerichte aankopen en iets langer voor als je ter plekke iets wilt uitzoeken (in mijn geval: plant met pot)
     
    NiVa0230 vindt dit leuk.
  4. susanne85

    susanne85 VIP lid

    13 aug 2007
    9.758
    829
    113
    Noord Holland
    Nee viel erg mee. Voelde meer blijdschap bij de medewerkers dar ze weer klanten hadden.
     
    Athina vindt dit leuk.
  5. Felice

    Felice VIP lid

    22 apr 2009
    6.516
    7.317
    113
    Herkenbaar :D
    Ik denk dat ik aankomend weekend dezelfde schoenen van vorig zomer in een maat groter ga bestellen voor de kinderen :roflmao:
     
    Baileyy vindt dit leuk.
  6. Taartjes

    Taartjes Fanatiek lid

    6 nov 2015
    1.136
    412
    83
    Precies dit! Ik voel mij normaal gesproken altijd opgelaten als ik alleen in een winkel ben, maar nu overheerste vooral het enthousiasme van iedereen. Ik ben vandaag naar een schoenen -en kledingwinkel geweest en ben goed geslaagd. Ben helemaal blij dat dit weer kan! Ik had trouwens ook best ruim de tijd; een half uur bij zowel de schoenenwinkel als de kledingwinkel.
     
    Zxcvb en susanne85 vinden dit leuk.
  7. dreames

    dreames VIP lid

    9 dec 2007
    7.446
    3.704
    113
    Vrijdag heb ik een afspraak bij intratuin (even kaarsen van Woodward en wat blond servies halen). Zaterdag bij de schoenenwinkel en een kledingwinkel voor de kinderen.
     
  8. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.533
    2.339
    113
    Ik heb geboekt voor as zaterdag.
    20 min casa
    10-15 min Hema

    Er stonden nog zoveel plekjes open, dat ik dacht ik reserveer ook een tijd.
    Ik heb een lijstje in mijn hoofd, en als ze de winkel niet compleet hebben omgegooid, dan moet ik dat makkelijk redden.
     
    Syane vindt dit leuk.
  9. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.742
    6.923
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik ga zondagmiddag naar de Action. Even wat dingen halen die we nodig hebben en wat kleine dingetjes halen voor de verjaardag van mijn jongste. Ik had gedacht dat ik er nooit doorheen zou komen maar toen ik vanochtend keek, waren er nog 3 plekken vrij voor zondagmiddag.
     
  10. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.176
    6.711
    113
    Ik heb de Hema gedaan voor woensdag.
    De gehamsterde tandpasta is nu bijna op. En dochter heeft nieuwe schriften nodig voor school. Dit kan online maar ik heb wel weer zin om eens langs.
     
  11. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.412
    23.929
    113
    Gisteren naar de hema geweest. Had een simpel lijstje (sokken) en stond binnen 5 min weer buiten. Ideaal.

    Vandaag naar de Intratuin. Ik moest een bloempot hebben, en vanwege de maat durfde ik dat niet te bestellen. Nou dat was pas echt geweldig :roflmao:. Bij aankomst werd mij verteld dat ik niet op de tijd hoefde te letten en op mijn gemak door de winkel kon. Ik heb vrijwel geen andere klanten in de winkel gezien, en heerlijk op mijn gemak gewinkeld :D
     
  12. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.082
    5.270
    113
    Nou de action kom je niet in, elke keer alles zo vol gereserveerd..

    Ik ga wel een afspraak bij de WE maken voor dochter.
     
  13. dreames

    dreames VIP lid

    9 dec 2007
    7.446
    3.704
    113
    Ja ik was vanmorgen ook bij de intratuin heerlijk! Iets van 50 minuten binnen geweest.
     
  14. Vogelinnetje

    Vogelinnetje VIP lid

    3 nov 2009
    6.286
    5.515
    113
    O echt? Ik wil ook! Hier helaas maar 15 minuten. Misschien toch maar een keer proberen en hopelijk krijg ik ook extra tijd :)
     
  15. nijn37

    nijn37 Fanatiek lid

    13 aug 2006
    2.446
    2.143
    113
    Zoon had nieuwe onderbroeken nodig maar ik zat op een aanbieding bij de Hema te wachten. Die zag ik dus gisteravond in de nieuwsbrief. Ik wilde ze eigenlijk gewoon online bestellen, maar online was bijna alles van de maat die ik nodig had uitverkocht. Wel voorraad in de Hema hier. Dus meteen maar even gaan kijken of ik dan een afspraak kon inplannen. En dat was geen enkel probleem, nog heel veel mogelijkheden voor vandaag. Nu woon ik in een groter dorp waar het al nooit heel druk is bij de Hema, dus dat zal ook schelen. Maar vanochtend heb ik dus gewinkeld bij de Hema. Je reserveert 10 minuten en daar komt 5 minuten uitloop bij, dus effectief heb je een kwartier. Ik wist precies wat ik moest hebben en kon nog even rondkijken en nog een paar andere dingen meegenomen. Had dat niet gekund, was het ook goed geweest wat mij betreft.
     
  16. dreames

    dreames VIP lid

    9 dec 2007
    7.446
    3.704
    113
    Hier staat online ook 15 minuten maar ze geven het aan bij binnenkomst.
     
  17. Vogelinnetje

    Vogelinnetje VIP lid

    3 nov 2009
    6.286
    5.515
    113
    Toch een keer proberen. Intratuin is hier vrijwel om de hoek, dus ik ben anders zo weer thuis. Heb weer zin in nieuwe bloemen in de bakken voor, wat extra binnenplanten (met pot), wat tuinplanten, maar dat wil ik allemaal wel op mijn gemak kunnen bekijken.
     
  18. goblins

    goblins Fanatiek lid

    27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Gisteren bij de wibra geweest.
    Ook even een vriendin een appje gestuurd of zij nog wat nodig had.

    Ik heb een nieuwe joggingbroek, 2 broeken en 3 leuke shirts voor de jongens.
    Play do van 5 euro voor 1,25.
    En 30 bollen wol voor de vriendin.

    Even 80 euro afgerukt daar.
    Maar wat was het genieten, weer even lekker de winkel doorstruinen.
    Na mij kwam niemand dus had ik 15 minuten extra.
    Na 20 minuten stond ik buiten.
    Het was echt genieten.. hahaha
     
    2littlemonkeys, Muis2009, Nougat en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.109
    3.377
    113
    Vrouw
    Vandaag naar de zeeman voor dochter. Pfff wat een gestress. Peuterpuber mee is ook niet handig.

    En nu thuis vraag ik mij af of de broek niet een maatje kleiner moet. En ik zag dat de leggings 2 voor zoveel waren, ik had er maar 1 mee. En ik had achteraf misschien nog 1 shirtje toch wel gewild. Maar omdat ik moest haasten kon ik ook niet even rustig nadenken.
    Zeeman zit hier niet om de hoek dus kom er niet 1, 2, 3. Dus ff terug gaan met nieuwe afspraak zit er niet zo snel in.

    Niet voor herhaling vatbaar. Verder winkelen doe ik wel als alles normaal open is.

    Ik merk in het algemeen dat ik niet veel prikkels en drukte ben gewend. En dan nog een irritant mondkapje op waardoor je bril beslaat. Pffff. Wat een stress en gedoe.
     
  20. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.397
    10.595
    113
    Hier vandaag ook gegaan bij1 winkel. Ik liep er langs en er was niemand. Gevraagd of het zou kunnen om meteen binnen te komen. Dat kon want de volgende was dan een half uur nu mij. Helemaal goed dus.
     

Deel Deze Pagina