Echt? Voor reparatie denk ik dan? Ik moest toch echt een afspraak maken. Is een grote zaak iets verder weg. Kom daar normaal nooit in de buurt. Dus geen idee hoe het daar gaat. Andere niet-essentiële winkels ben ik nog niet geweest. Buiten 1 keer afhalen bij de welkoop
Ik weet het ook niet zeker hoor. Maar ik rij er vaak langs en zie er dan altijd mensen in en uit lopen, wellicht ook op afspraak maar zo komt het niet over haha
Onze fietsenzaak was ook de hele tijd open. Mijn zadel ging ineens kapot tijdens de lockdown, ik kon gewoon de fietsenwinkel in om een nieuw zadel te uit te kiezen... maar de fietsenmaker zei dat hij het wel zelfs op mijn fiets moest monteren, want anders was het geen reparatie
Dan zal ik maar aannemen dat ze voor een aankoop van rond de 600 euro wel de tijd willen nemen. Ik wil dat in elk geval wel!
Gekke vraag misschien maar waarom vraag je het niet gewoon even aan de winkel? De meeste winkels kun je bellen of mailen of via Facebook een bericht sturen.
Ik ben vorige week bij de zeeman, wibra en action geweest en ik vond het heerlijk! Het is wel gericht shoppen, maar vond het prima te doen. Had bij de action 10 min, zeeman 20 en wibra 15.
Kom net bij de decathlon vandaan maar dat is echt een drama. 10 min voor kleding kopen en eventueel passen. Ik haal daar standaard mijn broeken en wist waar ik wezen moest maar ik vond t echt krap met voor de zekerheid passen erbij. 5 min extra zou al fijn zijn
Ik had me ingeschreven voor de plaatselijke Zeeman, maar ben helemaal niet gebeld Action zou fijn zijn, maar is niet te doen. Wij hebben zo'n mega Action en dan zou ik echt als een idioot door de winkel moeten crossen. Wat ik wel erg mis is de Gamma. Al een paar keer iets nodig gehad en dan kon ik het niet even snel halen. Het is daar ook totale chaos met lange wachtrijen buiten en zo...
Moet je gamma niet gewoon reserveren via de website winkelnuveilig.nl daar staan meedere winkels op.om tijdslot te reserveren en gamma staat daar tussen https://winkelnuveilig.nl/gamma
Haha ja ehh... Met chaos bedoel ik bijvoorbeeld dat ze bij Click & Collect het niet alvast klaarzetten, maar pas iemand de winkel in sturen om je producten te zoeken als je daar al staat te wachten Dus ik wil niet weten hoe winkeltijd reserveren bij onze Gamma verloopt
Gewoon via de gamma-website. Klik op afspraak voor personal shopping, kies je filiaal en dan krijg je de beschikbare tijdslots. Er gaat een medewerker mee die je alles helpt te vinden en met je afrekent. Ideaal geregeld. Heb het gedaan omdat click en collect ook 2 keer een ramp was bij onze gamma.
Haha ik snap hoe je het regelt, dat is 't 'm niet Het is meer hoe slecht onze lokale Gamma de boel regelt. Heb er weinig vertrouwen in, ik hoor alleen maar horrorverhalen Onze Gamma is ook een postkantoor en postbuslocatie, vandaar dat het zo'n mierenhoop is. Dus ik wacht maar tot alles weer gewoon open kan gaan
Zou het gek zijn om bij de action tijd te reserveren om alleen mijn favoriete chips te kopen? Bij click en collect kun je hem niet bestellen...
Nee joh, gewoon doen! Je kan vast nog wel iets bedenken wat je nog meer kan halen of anders nog even lekker 8 minuten rondneuzen nadat je je chips gepakt hebt
Vandaag bij de Action gewinkeld. Mooi lijstje gemaakt, fijn rondgesjeest en alle paadjes gehad. Wel echt gericht geshopt en gepakt wat moest, dus geen tijd gehad om verder nog te neuzen tussen het speelgoed ofzo. Maar was prima te doen. Hier waren er trouwens 4 tegelijk aan het shoppen
Dat mag toch nog helemaal niet? Nu toch nog maar 2 ongeacht aantal vierkante meters? Vanaf komende dinsdag of woensdag toch pas meer mensen? Of zit ik er totaal naast. Ik ben gister bij de Zeeman geweest, stapel ondergoed en hemden en shirts voor de kinderen, was in 15 minuten 60 euro armer