Ging het bij jouw twee dochtertjes ook met pieken en dalen? Of ging het meestal over de globale lijn goed?
wens de mamma van V. sterkte! Ik hoop dat het snel beter zal gaan. De eerste paar dagen gingen goed bij onze zoon, maar na een dag of 4/5 ging het ook niet goed met erg veel saturatiedalingen etc. Dat duurde even, maar daarna is het steeds een stukje beter met hem gegaan. Maar goed, dat gaat bij elk kindje weer anders natuurlijk.
Mooi fotolijstje of fotoboekje vind ik erg leuk. Hoop dat het goed gaat met V. Of iets voor de moeder. Lekkere ontspannings douchegel. Dan komt het echte kraamkado nog wel wanneer het echt goed gaat met de baby.
ja bij alle prematuren gaat het volgens mij met pieken en dalen. bij mij hebben ze ook infecties gehad, saturatiedalingen etc. is een erg spannende tijd, maar toch zijn kraamcadeaus erg leuk... Twinkeltje, ik vond het dus jammer dat mensen wachten tot het goed gaat met de baby.. voor mijn gevoel waren mijn kinderen er. ziek of niet ziek dat doet er niet toe, ik was moeder geworden en mijn kinderen waren geboren
Hallo, Hoe gaat het nu met de kleine? Volgens mij gaat het idd bij alle prematuren met pieken en dalen. Maar 26 weken is wel erg vroeg dus extra kwetsbaar. Bij onze dochter ging het ook berg op en berg af. Grootste angst waren de infecties. Maar onze dochter heeft bijvoorbeeld ook onder de lamp moeten liggen, problemen met de voeding gehad, temperatuur, hersenbloeding. Het hoort er allemaal bij. Het is een heel angstige periode en jouw steun kan ze zeker gebruiken. Ikzelf vond het erg fijn als mensen wel gewoon kwamen. Ik zou rompertjes maatje 44 geven. En eventueel een pakje maat 44. Rompertjes mogen ze veel eerder aan dan pakjes. Veel kleiner zou ik niet geven, want echte kleertjes mogen ze pas aan als ze wat groter zijn. Ik vond het zelf leuk om van die kleine kleertjes te krijgen hoor. Let wel even op dat het overslagrompertjes zijn zonder mouwen. Die kun je makkelijker aantrekken. En verder geurdoekjes ( gewone vierkante spuugdoekjes maar dan in een leuk kleurtje ofzo ) of knuffeltjes voor in de couveuse.
Ik krijg het er koud van. Wat een verdrietig nieuws. Ik weet ook even niet wat ik nu moet zeggen Heel veel sterkte voor je vriendin en haar familie en natuurlijk ook voor jou.
wat een vereselijk nieuws. wat een inmens groot verdriet. en wat moet jij nu al seen vriendin tegen haar zeggen.. blijf haar steunen. vergeet haar niet. dit verdriet gaat nooit meer over, maar ze heeft haar vrienden echt nog over. veel sterkte
Jeetje wat verschrikkelijk voor je vriendin. Weet niet wat ik moet zeggen. De rillingen lopen over mijn lijf. Heel veel sterkte gewenst voor haar. En natuurlijk ook voor jou, het is niet niks om dit allemaal van dichtbij mee te moeten maken. Liefs Jada
Mijn god! Ik zit dit topic lekker vanaf het begin te lezen, komt dit nieuws er ineens tussendoor. De rillingen lopen over m'n lijf. Heel veel sterkte voor haar en voor jou, moeilijk voor jou om hierme om te gaan.