hoi dames Het is mij opgevallen dat veel meiden hier hun dochter hetzelfde outfitje als ik hebben gegevens (zie foto) Ik dacht, misschien is het leuk om allemaal foto's te plaatsen van onze kleine met dit pakje aan? knuffels Takhen
haha, ik heb hem inderdaad ook , maar alleen het hesje. tis al zolang geleden, was in maat 56 geloof ik. ze heeft inmiddels maat 86/92! maar wel een schattig truitje was het!
Yep was hier het eerste pakje van onze lieverd. Toen ik het zag wist ik meteen dat ik die wilde hebben als eerste pakje! En ze past hem nog steeds, tenminste, het truitje en dat met 3 maanden haha. Ik zie 'm ook echt vaak bij pasgeboren meisjes. Het is ook een superleuk pakje. Hier is ze net geboren:
Hihi, leuk! Tis gewoon een keischattig pakje! Wij hebben 'm ook, maar geen foto's, want ons meisje moet nog geboren worden.
Bekijk bijlage 88926 Hier Sophie 6 dagen oud. Wel grappig inderdaad al die kindjes in de zelfde outfit
hihi, ik zit nog steeds te wachten tot Irem een keer uit 56 groeit maar 62 is haar nog steeds te groot, zucht, ik ben na 3 maanden wel uitgekeken op de 56 kleertjes 8)