Sinds een paar dagen poept mijn dochtertje opeens zo'n 5 x per dag. Ik dacht eerst aan diarree, maar het is iets dikker dan dat, maar wel smeuïg en pindakaas kleur (sorry even plastisch haha en eetsmakelijk ) en het ruikt anders. Ze heeft nog geen tandjes en ik zie ook nog niets. Ik hoor wel dat ze een paar weken "spuitluiers" kunnen hebben en pas daarna tandjes kan krijgen. Ze oogt namelijk niet ziek en eet en drinkt goed en is vrolijk. Maar hoe vaak hadden jullie kids dan (spuit)luiers per dag en hoeveel dagen ongeveer achter elkaar?
Mijn zoontje had een aantal weken terug hele waterige poep door een AB kuur.. ik wist dat hij dat zou kunnen krijgen. Verder heeft hij altijd iets dikkere poep.. tot vorige week ineens 2 dagen weer hele waterige poep! Ik vond het zo vreemd! Maakte me wel iets zorgen, omdat het erg warm was en doordat hij zo dun poepte dat hij te veel vocht zou verliezen. Hij had geen koorts en hij was net zo vrolijk als altijd.. ik snapte er niets van. Tot ik woensdag in zijn mondje voelde.. een tandje door! Dus het kan idd zijn dat jouw ukje tandjes krijgt ik moet hier eigenlijk best om lachen.. alleen hier op het forum kun je ongegeneerd over poep 'praten' hahahahaha
Bedankt voor je reactie! De rest durft blijkbaar niet over poep te praten want je bent de enige die reageert ....hahaha (grapje) of ze zijn allemaal over hun nek gegaan
Hier 3 weken terug bijna een hele week spuitluiers gehad en van de week nog een keer 1 spuitluier, over op knabbelen, kwijlen maar nog steeds geen tandjes......
Hier is het bij ieder tandje een paar dagen van die dunne luiers (soms ook zurig, soms 6x per dag), soms even een dagje niet, dan weer een paar dagen wel... nu ook al weer een week of 2 af en aan, ik vermoed kiesjes of hoektandjes...