Hoi, Mijn kindje is nu ruim 5 maanden en kan nog gewoon in de bak liggen van de kinderwagen. Al begint ze nu toch wel groot te worden. Maar goed het gaat nog. Toch heb ik steeds meer het idee dat ze graag in een stoeltje wil zitten. Overdag zit ze ook het liefste de hele dag, met ondersteuning want ze kan nog niet zelf zitten. Maar liggen vind ze eigenlijk maar niks. Wanneer mag je de de bak voor de stoel vervangen? Moet het kindje dat echt als zelf kunnen zitten en moet ik wachten totdat ze uit de bak gegroeit is? gr Suzanne
Onze dochter ging ook met 5 maand in de wandelwagen. Ze kon vanaf toen heerlijk kijken en dat vond ze geweldig. Zo lang de rugleuning nog redelijk plat kan is het geen probleem om je kindje in de wandelwagen te doen
Doorsnee is het advies vanaf 6 maanden. Dat staat bij mij zelf met een grote sticker op het frame van de wandelwagen. Je kindje moet al iets steviger zijn in de rug, en het liefst al kunnen zitten voordat je hem/haar in een wandelwagen zet. Wij zijn met 6 maanden overgegaan. Mijn zoontje paste echt niet meer in de bak, maar kon ook nog maar net zelf zitten, en echt niet lang. Hij heeft zeker 1 maand in de platste stand gestaan. En daarna steeds iets meer omhoog.