Hallo Sinds 2 weken hoest Anissa heel erg. Ik was deze week met haar naar de dokter geweest. Maar de dokter zegt dat het normaal is Als ze hoest stikt ze bijna, haar melk komt er dan ook uit. Vandaag heeft ze 4 keer overgegeven en Ze ziet er ook heel erg moe uit. Snacht's is het hoesten het ergst. Ik ben gisteravond met haar naar de huisartspost geweest. Maar ze zeggen dat ze geen longontsteking heeft maar dat ze gewoon verkouden is. Groetjes Fstiha
Nathan hoest ook al een aantal weken behoorlijk. Ben ook al bij de ha geweest. Die heeft geluisterd maar verder niets aan de hand. Gewoon een verkoudheid. Volgens onze ha krijgen kindjes in het eerste jaar er gemiddeld wel 30 Heeft je kindje ook koorts?? Nathn heeft dat namelijk niet. Ik gebruik zoutoplossing en luuf balsem voor op zijn borst. Meer kun je er niet aan doen helaas. Bij nathan komt het nu wat los.. De snottebellen komen zijn neus uit. Beterschap!
Ik heb luuf balsen al gebruikt voor anissa maar het helpt niet Koorts heeft ze ook niet, jammer dat zo'n kleine baby zo ziek is En bedankt voor je antwoord
Hallo fatiha, Het is echt vreselijk om je kidje zo te zien. Je kunt er zelf weinig aan doen, behalve dan wat zoutoplossing, hoestdrankje en troosten! Mijn dochtertje werd ook vaak verkouden en hoesten. Je hoort dan echt gerommel op haar rugje en op haar borst. Vaak met haar bij de dokter geweest maar ieder keer was het gewoon een verkoudheid. De dokter zei dat ze het eerste jaar wel 20x verkouden kunnen worden omdat ze nog weerstand moeten opbouwen. Ik zou me er verder niet al te druk om kane als ik jou was. Het is vervelend maar niets ernstigs. Wat ook goed helpt is een opengesneden ui op haar kamertje leggen. Groetjes, Sara
Als ze echt benauwd is van het hoesten zou ik geen luuf gebruiken. Dat is beter bij alleen neusverkoudheid. Verder komt het idd erg vaak voor.