Hey dames, Heb al 4 dgn last van menstruatie krampen en pijn in mijn onderrug. Elke dag denk ik nou wordt ik ongie maar nee hoor. Temp was iets gezakt maar nog helemaal niks te zien. Heb wel een korte nacht gehad met weinig slaap. Bij wie heeft dit ook/gehad en bij wie pakte het posi/nega uit. Weet het het blijft altijd koffiedik kijken he.
Heej Snelly Dit had ik ook, wist daarom 1000% zeker dat ik ongi ging worden. Maar neehoor, was gewoon zwanger Liep dan helaas niet goed af maar het zou maar zo kunnen zijn dat je wel zwanger bent! Wanneer heb je voor het laatst getest?
Hey Ikzelf, Nog niet ik wil een duidelijke test geen vage dus ik ga het maandag proberen dan zit ik volgens ff op 13 dpo nou dan moet ie wel goed te zien zijn denk ik. Bij mijn laatste zw had ik het ook van die krampen en die is ook niet goed afgelopen. Zit nu al op 29 dg en dat is een record na mijn mk ha ha.
ok dat is wel erg spannend dus. Maar je temp moet dan wel weer omhoog hoor, hij is griezelig laag vind ik. Moet echt niet lager worden. Heb je verder nog ergens "last" van?
Nou he ik knijp hem echt opzich 36.9 gaat nog als ie 36.8 was geweest dan was het niet goed geweest. Wel misselijk en gevoelige (.)(.) maar goed dat heb ik vaak voor ik ongie wordt. Op naar morgen
Hoi Snelly, Hoe is het nu met je? Weet je nog dat je vorige week bij mij gereageerd hebt op mijn temperatuurkaartje? Ik ben inmiddels zwanger, 4 weken nu.. Terwijl mijn temp dus ook even gezakt was, dus het kan nog alle kanten uit! Veel succes
Super nieuws Missiemaartje Gefeliciteerd. Mijn temp was 37.3 vanochtend heb er echt een goed gevoel bij. Ga zo een test halen en dan horen jullie het meteen. Hoop het zo maar ben ook erg gespannen het is de laatste keer dan als het weer fout gaat dan is het klaar wij kunnen het niet meer geestelijk en vooral lichamelijk aan.
hej ben benieuwd naar je test! Die krampen heb ik in het begin ook heel erg gehad! dacht ook dat ik ongi zou worden, maar achteraf bleek het bandenpijn te zijn door zeer snelle groei van de baarmoeder!
Ja het valt wat tegen moet ik zeggen hij is zeer licht zelfs niet foto goed dus ik ga ervan uit dat ik dan ongie ga worden. Helaas op naar de volgende ronde.
Ik doe er morgen ochtend nog 1 met ochtend urine. Ik had al met mijn man afgesproken als ik dinsdag nog niet ongie ben dan doe ik een test dus ik heb er nog 1. Dan weten we het zeker als ie niet donkerder is dan hebben we duidelijkheid.
ok, spannend! Maar ik vraag me toch af waarom er nu een streepje op staat? Ook al is hij nog zo licht! Kun je niet toch een foto laten zien?
Ik heb het vaker gehad vage streepjes vlak voor dat ik ongie wordt. Hier is ie in het negatief hij is wel opgedroogd. Heb me voorgenomen om een donderdag te testen. misschien een latere ei als dat ik denk dat ik had.
Ik zie indd een streepje maar je geeft aan dat vaker te hebben. Even de volgende test dus afwachten..spannend
ok spannend En het is indd een goed teken dat de ongi er nog niet is! Maar je temp was wel weer gezakt he zag ik Niet te laag maar toch wel gedaald, had je dat vaker? Schommelingen in je lf?
Ja heb veel schommelingen had het ook bij mijn laatste zw dat is het kaartje van januari. Ik temp ook met oor thermometer, daar kan het ook door komen.