Hoi allemaal, Ik heb een vraag. Wellicht een onmogelijk, maar ik hoop toch dat er iemand is die me kan helpen en weet welke ik bedoel. Mijn schoonzus heeft een tuitbeker gekregen. Echt een geweldig ding, nu wil ik hem ook hebben, maar we kunnen hem nergens vinden en weten ook niet welk merk het is. Wellicht dat iemand toch weet welke ik bedoel omdat ie dezelfde heeft. Misschien zelfs een foto heeft zodat ik weet dat dat hem is. Ik ben dus op zoek naar een tuitbeker. Doorzichtig met kleurtje en zonder handgrepen. De tuitdop gaat dus op de beker en dan heb je waarschijnlijk er ook nog een afdekdop erover heen. Wie weet welke ik bedoel en welk merk het is en waar ik hem dus kan vinden.
Deze: Google Afbeeldingen resultaat voor http://csimg.koopkeus.nl/srv/NL/2902811139733/T/340x340/C/FFFFFF/url/nuby-anti-lekbeker-easy-grip.jpg
Nee het heeft echt een bekervorm en geen flesvorm zeg maar. Bedankt voor het meedenken in ieder geval.
Kan schoonzus je geen foto mailen? Want ik heb zo echt geen idee (en ik heb door de jaren heen er aardig wat voorbij zien komen).
Hij lijkt hier erop. Alleen is de bovenkant dan dus plat en gelijke hoogte. De beker is alleen wel breder. En er zit dus een dop op met een tuit.
Marlet, je bent geweldig!!!! ik heb hem gevonden. Of nou ja een die er op lijkt. Hier is die van het merk nuby Bij die van mijn schoonzus stond er geen merk op en was hij zonder figuurtjes er op. Misschien dat iemand nu alsnog weet welke ik bedoel Maar hij is dus zoals bijgevoegde foto.
Ik heb er twee van die van de Babydump, uit de zo'n zwangerschapsdoos (van drie jaar terug). Geen idee of je die bedoeld...staan wel beertjes op (maar zie je alleen als je van heel dichtbij kijkt) en zit geen afdekdop of wat dan ook bij.
Heb even gezocht, maar kan geen betere foto vinden dan deze: http://baby.slagers.org/wp-content/uploads/2012/01/cadeaupakket-babydump.jpg Daar staan ze tussen... Geen idee of ze ze ook los verkopen, kan ze op de site in ieder geval niet vinden.
Die heb ik ook gekregen in de doos van Babydump. Nuby verkoopt ze ook, bij ons bij de DA en Dio. Bekers en drinktuiten < Nûby
Die komen uit de gratis babydoos, heb ze in een heleboel kleuren (uit 2 dozen). Doe er niets mee als je in de buurt woont mag je er zo 1 of 2 van me hebben. Waar je ze kunt kopen weet ik niet, nooit los gezien bij de babydump.
Meiden super dat jullie me geholpen hebben. heeft iemand toevallig die van de babydump voor me? Wil ze wel overkopen?
ik heb die van de babydump geloof ik net allemaal weggegooid omdat ik het van die waardeloze bekers vond omdat de dop zo makkelijk verwijderd kon worden.. maar zal morgen nog keer kijken of ze nog ergens liggen
Ze zijn van babydump zelf dus misschien wel te koop daar? Of even vragen naar het pakket misschien krijg je het alsnog wel
Op de site van babydump zijn ze in ieder geval niet te koop. Misschien de winkel dan inderdaad. Ligt helaas niet bij mij in de buurt, dus zal eens kijken of ik er binnenkort langs kan. Zou mooi zijn. @Yolanthe Ik woon helaas in het oosten van het land.....maar super lief van je.