hallo, mijn zoontje isa is bijna 6 maanden. 2 dagen geleden dronken hij ineens zeer goed(daarvoor weer niet), hij dronk zijn flesjes van 230 cc helemaal leeg en het duurde maar 1 dag en de volgende dag weigerde hij ineens zijn flesje en nu ook. hij duwt zijn hoofdje naar achteren als ik zijn flesje aanbiedt. ik geef hem gemixt met rijstebloem dan via het lepeltje en dat eet hij wel weer op. kan het zijn dat hij uit een lepeltje wil eten en dat hij alleen maar vast voedselwilt? kan ik hem gewoon pap geven? het komt dan toch op het zelfde neer? Als ik hem pap geef, dan weet ik juist niet hoeveel hij moet eten. moet hij het helemaal op eten? Alvast bedankt groetjes Nazli
Als hij de melk/pap niet uit de fles wil drinken dan kan je pap heel goed met de lepel gaan geven. Maak zo'n 200cc klaar en als hij alles op eet is het mooi, maar als hij rest dan is dat zo. Maak je daar niet te druk over. Het gaat om de hoeveelheid melkprodukt a 24 uur. Ilja
ik heb hem vandaag nog gewogen en volgens de consultatieburo heeft hij een laaggewicht. kan het een sprongetje zijn of kan het door de tanden komen die hij gaat krijgen?
Het is altijd moeilijk te zeggen of het nu wel of niet van een sprong komt. Als hij te laag in gewicht zit biedt hem dan steeds wat kleinere hoeveelheden melk aan. Tanden kan ook een reden zijn van minder drinken. Houdt het goed in de gaten. Ilja
na het flesje, wilt hij nu ook geen pap meer eten, met moeite iig en hij drinkt ook niet zo goed. hij heeft gewoon geen trek. hij heeft ook net overgegeven als een volwassene, was bang dat ie ging stikken. hij heeft geen koorts. gisteren de doktor bellen, hij zegt dat ik moet afwachten en veel vocht moet aanbieden. als ik hem zo zie, maak ik me zorgen om hem0