Vraag Little People

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Noatje, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ik wil mijn zoontje Little People geven voor zijn 1e verjaardag... welke setjes heeft jouw dreumes en speelt hier actief mee?

2. augustus

augustus Niet meer actief

De boerderij is favo hier. Ook heeft Rosalie het huis.

3. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Luca heeft het vliegtuig. Hij vindt het erg leuk, want daar kan hij dingen in het uithalen en hij kan hem rondduwen op de wieltjes. Ik vond hem zelf erg leuk , maar dat vindt luca dus ook. Verder hebben we nog niets, maar wil wel wat aanschaffen voor zijn verjaardag, dus lees ik even mee...

4. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ik heb de garage, echter merk ik wel dat mijn zoontje hier nog best wat jong voor is nu....

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    boerderij is erg leuk mede door de geluidjes enzo.
    Poppenhuis van LP is hier ook favoriet

6. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    De garage vind Jordy ook helemaal leuk. gewoon de auto's naar beneden laten rijden.

7. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Linnie, vanaf wanneer begon hij die écht leuk te vinden? Want K. is nog véél te wild met die auto's om ze 'rustig' naar beneden te laten rijden hahaha

8. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

De boerderij is al vanaf de 1e verjaardag favoriet...ze speelt er nog steeds regelmatig mee

9. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Ik wil ook voor Mara's eerste verjaardag LP vragen heb laatst bij de kruidvat al LP poppetjes gekocht want die waren in zetjes van 3 in de aanbieding. Mijn neefje heeft voor zijn 1ste verjaardag de bus gehad en die heeft heel veel rondjes gemaakt rond de tafel dus die was volgens mij wel OK .

10. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Hier de kermis en die is ook favo met alle geluidjes en bewegende dingen. De autobus doet het ook goed hier....

11. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hm was altijd de tractor favoriet.. maar die heeft het compleet afgelegd tegen de boerderij :)

12. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Thor vindt de garage echt te gek, speelt er heel veel mee. Hij is praktisch alleen geïnteresseerd in auto's, dus de rest hebben we nog niet uitgeprobeerd.
    Denk ook wel dat het van kind tot kind verschilt. Mijn neefje bijvoorbeeld is 3 en vindt het allemaal maar niets, hij heeft de garage en boerderij en speelt er nooit mee.

Deel Deze Pagina