Aerosleep

Discussie in 'Verzorging' gestart door NikkiF, 24 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo allemaal !

Wij hebben bij de kinderkamer een aerosleep besteld, een matje voor op het matras zodat de baby door kan ademen ook al komt hij / zij met het mondje op de matras terecht.

Nou lees ik vaak dat in een bedje een molton en zeiltje moet liggen. Maar dan is de werking van de aerosleep toch niet meer optimaal, of wel ? Wie heeft hier ervaring mee ?

Groetjes,
    Nikki F

2. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Ik ken het product niet, maar volgens mij wordt een zeiltje sowieso afgeraden

3. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    zeiltje mag je ook niet onder het hoofdje leggen van je baby
    dit moet echt op de plaats liggen waar de baby zijn/haar billekes liggen

daarom ook bedje half opmaken ivm het naar beneden zakken van je baby of een rand in het bedje plaatsen die daar voor gemaakt zijn
    dan kan je het wel hoog opmaken

maar zeiltje onder de billen niet het hele bedje dus

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    De aerosleep vervangt volgens mij het zeiltje, dus die hoef je niet meer te gebruiken.

5. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
  6. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Bedankt allemaal !

Groetjes,
    Nikki F

7. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Wil ook graag een Aerosleep aanschaffen. Begrijp dat een bedzeiltje niet meer nodig is. Maar vervangt de Aerosleep ook de molton onderlegger? Kun je em dus gewoon zo op het matras leggen met een hoeslaken eromheen?

8. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Of is een hoeslaken ook niet nodig en kan de baby zo op de Aerosleep slapen?

9. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Eve,

Ik heb het nagevraagd bij de babywinkel, de Aerosleep vervangt het zeiltje en de molton. Die hoef je dus beide niet te kopen. Je kunt de Aerosleep gewoon op 60 graden wassen. Dan moet je natuurlijk wel een losse hebben, soms zit de Aerosleep in het matras verwerkt ...

Je kunt er wel een hoeslakentje overheen doen. Er zijn speciale van Aerosleep verkrijgbaar met gaatjes erin (ziet een beetje raar uit moet ik zeggen) Katoenen beddengoed is prima voor de baby en ademt. Dat geldt zowel voor dekentjes als hoeslakens. Hij hebben gewone badstof hoeslakentjes gekocht.

Groetjes,
    Nikki F

10. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Dank je wel! Dan ga ik er zeker een aanschaffen met een gewoon katoenen of badstof hoeslakentje!

Deel Deze Pagina