Ladies gister 1 dag na mijn ongi op CD 6 had ik dezelfde pijn als rondom mijn eisprong,, vanaf gister tot heden dus al ovulatie pijn,, raar zo direct na mun ongi?? Wie herkent dit Straks na werk ga ik maar al ovutesten halen
Hey lizzy. Ik heb dit altijd na mijn ongie. Waarschijnlijk maakt je lichaam je weer klaar voor een nieuwe ronde.. bij mij gaven de ovulatie testen niets aan maar misschien is het bij jou anders . Laat je het weten. Vooral omdat je het nooit hebt is misschien je eisprong deze keer wel eerder dan je verwacht. Xx
nee toch niet meer, ik laat het zijn vrije loop en heb afgelopen dagen vruchtbaarslijm gehad dus dan zal in die dagen wel ergens de eisprong zijn geweest,, alleen heb na cd 7 geen ovupijn meer gehad terwijl ik dat normaal ALTIJD erg heb rond de eisprong maargoed
voor de eisprong heb ik altijd beetje beurs gevoel in onderbuik en wat steekjes links of rechts, en na de eisprong heb ik echt helse gespannen pijn (links of rechts) vooral met fietsen of zitten,, mijn gyn zei dat dat bij mij een teken is dat het ei is gesprongen (bewijs gezien op echo) want tijdens de sprong komt er vocht uit het blaasje vrij die prikkelt tegen de buikholte en dat voel ik altijd heel goed dit duurt bij mij vaak tussen de 1 en 3 dagen
alleen nu heb ik al een aantal dagen dat rommelend beurs gevoel in onderbuik,,,, en nog niet die helse pijn dus we klussen door want mijn ei moet nog springen denk ik dan
correctie op mijn vorige bericht,, mbt vruchtbaar slijm,,, mijn eisprong is logisch gezien dus nog niet geweest... wel vruchtbaar slijm maar nog niet die pijn of deze ronde eens een x geen pijn! zou fijn zijn haha
Vruchtbaar slijm kun je al vanaf 5 dagen voor de daadwerkelijke eisprong verliezen. Aan vruchtbaar slijm kun je helaas niet de eisprong zelf aflezen. Zou dus zeker de komende dagen nog even doorgaan met het gezellig maken vooraleer je denkt je eisprong al gehad te hebben terwijl deze nog niet geweest is....