Hoi dames, Ik heb echt nooit last van hoofdpijn, maar in deze zw de laatste weken bijna dagelijks.. Bij mijn zoontje heb ik het ook een paar keer gehad, maar nu lijkt het toch heftiger. Lijkt op migraine, geen licht verdragen en enorm misselijk. Weet iemand hoe ik dit kan voorkomen, verminderen? Het is echt niet fijn en hoop ook dat het snel over kan gaan. Heeft iemand ervaringen? Alvast bedankt!
Mijn bloeddruk is nog niet gemeten, zal het dinsdag is navragen. Bij mijn zoontje was hij meestal 105/60
Ik heb de afgelopen 3 weken zware hoofdpijn gehad en af en toe nog lichte. Ben woensdag naar de vk geweest, gelukkig was mijn bloeddruk goed dat vond ik het belangrijkste. De vk zei dat het heel vaak voorkomt, er gebeurd zoveel in je lichaam. Ben er nu een beetje vanaf maar laat in eerste instantie je bloeddruk checken is er niets dan rest alleen rust en paracetamol. Mag je 4-6 per dag nemen.
Het kan ook hormonaal zijn. Ik heb er in het begin van m'n zwangerschap ook veel last van gehad. Je mag gerust een paracetamol nemen. Bij mij hielp dat wel mits ik het innam voor het echt te erg werd.
Bedankt dames. Pcm neem ik af en toe wel maar word er misselijk van. Dit word een beroerde nacht, hoofdpijn, al vier eruit geweest om over te geven.. Ben zo slap als een vaatdoek ben echt heel blij met de zwangerschap en kwaaltjes horen erbij maar voel me nu zo niet fijn even..
Hopelijk zal je je snel beter voelen. Ben bijna 15 weken en sinds dat ik 14 weken zwanger was voelde ik me een stuk beter. Kon weer eten en niet meer kokhalzen om de deo en parfum van mijn vriend. Met 14 weken is de hcg op zijn retour geloof ik dus hoop dat je je snel beter zal voelen.
Kan je bloeddruk zijn idd, dus even laten checken. Maar kan ook zijn dat je door de hormonen gevoelig wordt voor migraine en daar 'gewoon' last van hebt.
Ik had dat de vorige keer ook heel erg. Het is heel naar maar je kan er niets tot weinig tegen doen. Genoeg drinken, niet in de hete zon gaan zitten dat was het dan wel. Met een week of 14 ging het over.
Een van de zwangerschapskwalen die je kunt hebben helaas... heb toen ook gevraagd aan de vk en die zei dat het juist vaak voorkomt zo in het begin en kan aanhouden tot in 2de trimester ... bij mij duurde het gelukkig niet zo lang, hoop dat dat voor jou oo zal gelden...vervelend hoor! suc6 ermee!
Meer drinken! Ik heb t ook gehad, en mijn vk zei meteen dat ik 0,5 liter meer moest drinken dan voor mn zwangerschap.