Ik hoor heel vaak vrouwen zeggen dat het voor de bevallingsperiode rommelt in hun buik. Maar wat bedoelen ze daarmee? Hoor je dat ook of voel je het alleen? En hoe voelt het? Is het je kindje dat rommelt? Je organen die rommelen? En is dat de hele dag door? Ik ben erg benieuwd?
Ja, daar ben ik nu ook nieuwsgierig naar . Maar ja, als het echt rommelde in mijn buik had ik het ook wel gemerkt . Hier is het nog erg rustig... geen 'gerommel' te herkennen.
ik heb bij mij het idee dat het rommelt na weken indalingsweeen (heftige) heb ik nu continu een zeurderig gevoel in me buik dan is ie hard dan weer normaal en dit al sinds gisteravond de baby is veel rustiger al twee dagen ik weet niet zeker of het een begin is maar er gebeurt in elk geval wel wat met me lichamelijk
uhm bij mij was het: menstruatie achtige krampen, steken in mij kruis, pijn in onderrug, kind wat continue aan het draaien was met d'r billen, dagen lang aan de diarree en natuurlijk de beruchte slijmprop in delen verliezen..
Bij mij rommelde er helemaal niets. Pas een uur ofzo voor mijn vliezen braken had ik een beetje buikkramp.
extreme ongipijn, gigia zere onderrug, veel voorweeen en harde buiken...En dit is nu zo`n 4 weken aan de gang, maar helaas nog steeds bib..
Ja wat Claudia zegt, heb ik ook en mn vk noemd dat "rommelen" zegt niks over wanneer je zal bevallen en is alleen maar lastig.
Aha, bedankt voor de reacties! Fijn te weten wat de mensen ermee bedoelen Ik kan me hier dus ook bij aansluiten sinds 2 weken. Ook steken in mijn vagina, zere onderrug, harde buiken, en menstruatieachtige pijn. Gister bij gyn geweest, baby was al meer dan 2 weken ingedaald maar lag nog niet met hoofdje vast in mijn bekken. Gyn verwacht niet dat ik tussen nu en uitgerekende datum zal bevallen. Ik denk het zelf ook niet, maar hoop doet leven Inderdaad erg vervelend dat gerommel