Nadat ik opgepland zwanger ben geraakt en helaas een ma heb gehad na 9 weken zijn de babykriebels aangewakkerd.... Ik denk dat ik tussen vrijdag en dinsdag een eisprong heb gehad (ivm witte vloed), nu zag ik vandaag een beetje roze in mijn ondergoed. Nu hoopte ik een innesteling! Omdat ik nu helemaal ff niet weet hoe het zit met mijn cyclus een test gedaan. Niet zwanger. Nu nog ongeveer 2 weken wachten... Jeetje wat een spanning! Ben ik de enige die dit heeft? Ik lijk wel geobsedeerd.
Nee zeker niet. Ik ga binnenkort mijn elfde ronde in voor de tweede. Ik heb me deze cyclus helemaal gek gemaakt met testen. Ovu testen, zw testen, zit constant in me kop. Ga het anders aanpakken volgende maand want ik sta mezelf in de weg. Succes en bedenk je altijd, je bent echt niet de enige
Als je denkt dat je tussen vrijdag en dinsdag een eisprong hebt gehad, ben je nu nog veeeel te vroeg met testen. Wacht nog eventjes! moeilijk, i knoooow haha.
Het is mijn eerste ronde na mijn mk, vandaar dat ik zo vroeg test... Weet de eisprong nl ook niet zeker. Had wel witte vloed dus ik ga ervan uit. Maar ik dacht 'je weet maar nooit' haha. Hopelijk kan ik me een beetje inhouden de komende weken. 11 rondes! Jeetje wat lang! Dan wordt je ook wel gek. Het is natuurlijk echt een geluk als je überhaupt kinderen kunt krijgen, maar je moet wel geduld hebben zeg.
Witte vloed is hetzelfde als dat vruchtbare slijm? Anders kan je niks zeggen over de tijd van de eisprong namelijk,.
Ik bedoel idd dat slijm, dacht dat het zo heette. Gisteren had ik ineens een roze slijm na gemeenschap gehad te hebben. En vandaag ook de hele dag. Duidelijk een beetje bloed. Snap er niks meer van. Misschien word ik ongesteld?
Ik hoop voor jou op een innesteling ;D onze cyclus loopt ongeveer gelijk & ik word ook al ongeduldig hoor hihi succes met wachten want meer kan je niet doen jammer genoeg !
Dan ga ik jouw banner in de gaten houden! Nog 10 dagen... Spannend! Ben toch stiekem een beetje blij dat ik er niet alleen voor sta.
Hihi ik ga denk ik donderdagochtend al een testje wagen! Ik ken mezelf en tot maandag wachten is nog zooo lang haha! donderdag zit ik op 13 à 11 DPO, dan kan er al wel iets te zien zijn & ik werk in een kinderopvang dus als ik zwanger ben moet ik meteen stoppen met werken en wil zo weinig mogelijk risico nemen! Ik ben echt een ramp met testen! Vanaf ik ben begonnen kan ik niet meer stoppen, zelfs als ik al ongesteld ben kan ik het niet laten want oooit heb ik eens gelezen dat iemand toch gewoon zwanger was Groetjes!
Wat een ellende hè? Ik blijf toch mijn best doen me in te houden (ben benieuwd of het lukt haha). Pas als ik een 10 weken echo heb gehad durf ik echt heel blij te worden hoor. Wat een ramp. 1 zwanger worden 2 zwanger blijven. Hoop zo dat het eens mag lukken.
Ik woon in België, weet niet of het in Nederland hetzelfde gebeurd? Is in verband met moederschapsbescherming, omdat ik de hele dag met jonge kinderen werk en kinderziekten gevaarlijk kunnen zijn voor jou en je kind als je zwanger bent wordt er geen risico genomen en moet je stoppen met werken vanaf het begin van je zwangerschap... Mijn zwangere collega's belden zelfs gewoon 's morgens zo van : had net een positieve test dus je zal vervanging moeten zoeken! Heeft voordelen en nadelen denk ik dan
@ em3 , hoop het ook voor jou! heb (gelukkig) nog nooit zoiets moeten meemaken en wens het niemand toe! lijkt me vreselijk... En veel positieve gedachten helpen misschien ook voor een positieve test? Ik duim alvast dat het snel mag gebeuren en over 10 weken een mooi echo voor ons beide! xx Veel dikke duimen omhoog van mij
Ja, bloed bloed met stolsels en weefsel... Heb mijn 3e tampon in... Grrrrr. Misschien was mijn vorige ongesteldheid geen ongesteldheid, ik geloofde de vk nl al niet. Had cytotec genomen en 1,5 week later was ik ongesteld. Tenzij een innesteling gepaard kan gaan met weefsel en stolsels, maar dat denk ik niet. Google me rot maar kan het niet vinden.
Wat rot seg cyclus eventjes in de war?... Ik begin nu ook al ongesteldheidspijn te hebben dus hoop dat het nu al geen voorbode is... Groetjes!
Ja, mijn mk is nog niet zo lang geleden. Is in april gebeurd. Ik moet denk een beetje meer geduld hebben. Hopelijk heb jij meer geluk.