ovulatietesten lopen af, eisprong gehad?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by kippie88, Jun 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kippie88

kippie88 Niet meer actief

Hey dames,

Wij zitten ondertussen in de 2e ronde. In de 1e ronde had ik een cyclus van 65 dagen en dit is de eerste keer dat we ovulatietesten gebruiken. 4 en 5 juni had ik ontzettend last van pijn in mijn onderbuik (heb 9 jaar de pil geslikt, dus heb geen idee hoe een eisprong voelde). Gisteren en vandaag heb ik 2 keer per dag een ovulatietesten gebruikt, maar deze lopen nu af. Kan het zijn dat ik mijn eisprong al gehad heb? We hebben 3 juni geklust, dus hopen maar dat het genoeg geweest is...

2. kippie88

3. migske

migske Niet meer actief

hoi hoi,

Ik weet niet of je ook tempt? want dan zou je in principe helemaal zeker kunnen zijn van een eisprong.
    Maar vaak als ovulatietesten aflopen is je lh piek idd geweest, zelf zou ik altijd nog een paar daagjes door testen want het kan zijn dat je eisprong nog niet gesprongen is en het een 2e keer probeert dan heb je dus 2x in je cyclus een postieve ovulatietest.
    Is dit niet het geval dan hoop ik voor je dat het raak is hoor!:)
    succes;)

4. kippie88

Dankjewel voor je berichtje! Ik temperatuur niet, al is dat voor de volgende ronde misschien wel een optie. Ik blijf dan maar vrolijk doortesten ;)

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Kun je een foto plaatsen van je testjes?

6. kippie88

Ik zal vanavond even een foto maken, sta op het punt om naar het werk te gaan ;)

7. kippie88

Hier de foto. De bovenste 2 zijn van 6 juni, de 2 daaronder van 7 juni en die daarna van 8 en 9 juni.

Attached Files:

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier zit geen positieve tussen helaas...

9. kippie88

Ik weet dat er geen positieve ovulatietest tussenzit, maar ik vroeg me af of er aan de hand van deze testen gezien kan worden of mn eisprong geweest is, aangezien ik 4 en 5 juni veel pijn in mijn onderbuik had ;)

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee want dan had je eerder moeten beginnen....

Zeker even doortesten ;)

11. kippie88

Thanks voor je reactie ;)

Share This Page