Hallo allemaal, Ik zit nu op dag 39 en ben nog steeds niet ongesteld geworden. De vorige cyclus duurde 37, die daarvoor 27, maar ik heb ik nov-dec ook wel eens een cyclus van 45 dagen gehad. Ben in oktober gestopt met de pil. Eigenlijk was ik deze maand niet zo bezig met zwanger worden omdat ik door oogontstekeningen een operatie krijg. Bij die operatie mag ik dus niet zwanger zijn. Ik heb het gevoel dat mijn ongi er wel aan komt, heb gevoelige borsten (vorige maand ook voor m'n nod) maar t vreemde is wel dat ik nu nog vrij veel afscheiding heb. Verder nergens last van dus ik denk ook niet dat ik zwanger ben, maar het maakt me wel onzeker. Omdat ik dus een onregelmatige cyclus heb gehad weet ik niet wanneer mijn ei is geweest, maar als ik het gemiddelde van de vorige 3 cyclussen berekenen zou ik nu op uitkomen op een cyclus van dag 37. Sinds 1' 5 week weet ik dat die operatie er aan komt en vrijen we met condoom. Daarvoor waren we nog actief bezig voor een kindje. Wat te doen nu? Ik weet dat testen het verstandigste is, maar wanneer.. Toch nog een weekje wachten?
Ik zou proberen te wachten tot dag 45. Kan zijn dat deze cyclus terug zo lang duurt. Als je condoom gebruikt hebt is de kans redelijk klein dat je zwanger ben he.
Dat snap ik, maar ik heb alleen de laatste keren condoom gebruikt. Dus circa vanaf 24 maart. Als ik t gemiddelde van mijn vorige cyclus berekenen zou mijn ei daarvoor zijn geweest en toen waren we dus wel actief bezig. Nouja ik wil inderdaad ook wachten omdat ik zelf wel het idee heb dat ik ongesteld ga worden. Denk dat het verstandigste dan is om te wachten tot dag 46?