Aller eerst mijn vraag staat vast niet goed maar ik weet niet waar die precies hoort. Goedemiddag allemaal. In augustus heb ik een normale menstruatie gehad, ik heb een nieuwe partner, veilig gedaan maar het condoom scheurde. Ik ben dus aan de pil begonnen in augustus toen mijn menstruatie was begonnen. Ik ben de pil 2 keer vergeten in die maand. En ik heb antibiotica gehad voor een ontsteking. Ik heb tussentijdse bloeding gehad. Dit was wel heel weinig alleen bij afvegen. 2 weken terug de stop week alleen ben ik dus niet ongesteld geworden. Nu 2 weken verder nog steeds geen menstruatie te zien ik twijfel of ik nu aan de pil moet beginnen weer of nog even moet wachten op mijn menstruatie ? Alvast bedankt voor het meedenken.
Ja die heb ik gedaan, maar die was zo vaag. Ik zag wel wat maar echt ontzettend licht kreeg hem niet eens op de foto, amper te zien, en twijfelde of die roze of grijs was. Tot 2 keer toe. Ik denk dus dat het niks is.
Als je last van stress hebt kan je menstruatie ook wegblijven. Wanneer heb je de test gedaan? Ik adviseer je om het met ochtend urine te testen na paar daagjes.
Vorige week heb ik die gedaan. Niet met ochtend urine. Misschien deze week dan toch nog een keer doen net ochtend urine. Tot die tijd dan maar even wachten met de pil ? Het is overigens niet de bedoeling om zwanger te worden mijn gezin is wel compleet.
Ook mijn advies is doe eerst een test met ochtend urine. Als je vorige week vaag iets zag zou die nu overduidelijk moeten zijn. Als dat niet het geval is kun je rustig weer met de pil beginnen. Succes!