trappen baby minder.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door miep79, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miep79

miep79 Lid

16 jun 2008
    76
    0
    0
    hoi,

sinds gisteravond voel ik de kleine wat minder dan normaal.
    hij kan wel goede porren en zo geven en in zij en door mijn hele buik,maar vanmorgen bij t wakker worden wordt de kleine ook altijd wakker en nu niet,pas toen ik weer ging liggen ging ie goed trappelen .
    Maar mijn vraag is,is dat normaal bij 33 weken?
    Ben er zo aan gewend aan t harde vele trappen!
    heb niet echt veel meer gedaan ben wel erg moe de laatste week.

heb thuis zo`n angelsound en t hartje is erg krachtig zoals altijd.

groetjes miep

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Miep,

het kan best zijn dat je kindje op sommige momenten van de dag actiever wordt dan op andere momenten. Zolang je het kindje met een uur rust en prikkelen wel wakker wordt en je voelt het bewegen is het op zich prima. Kindjes kunnen ook hun ritme met bewegen aanpassen met de termijn, maar je moet het wel gewoon een par keer per dag voelen en zeker na dus dat uurtje rust. Wanneer jij druk bent en minder acht slaat op die kleine,kan het zijn dat je het inderdaad minder voelt, dus daar kun je wellicht een beetje onrust mee ondervangen door goed op jezelf te letten.
    DUs het is op zich niet raar, maar maak je je ongerust of heb je het echt een keer een dag niet gevoeld en krijg je ook geen/weinig reactie na prikeling, moet je gewoon je vk of gyn bellen.

Groetjes BRigitte

Deel Deze Pagina