Ooooo mijn kleine meisje wordt donderdag al weer 1 jaar oud! Bah....nu heb ik helemaal geen baby meer...en die komt er ook niet meer. Ik krijg het daar soms best wel eens benauwd van. Niet dat ik nog een derde wil, want ik ben zielsgelukkig en tevreden met mijn 2 gezonde kindjes. Maar soms...... Nou ja als ze ouder worden heeft het ook wel weer zijn voordelen. Gelukkig heb ik wel een meisje wat nog graag komt knuffelen.... De tijd gaat zo snel zeg...
He,ik snap je gevoel wel. Ineens gaat alles zo snel he. Ik trouwde 1.5 jaar geleden en had na de tijd echt iets van: "dit heb ik ook gehad, maak ik niet weer mee"( als het goed is ). En toen ik zwanger van de eerste was... had ik het ook, het gevoel wat je bij de eerste zwangerschap hebt en bij de bevalling heb je ook gehad. We krijgen nu wel een tweede, maar ik merk gewoon dat dit allemaal heel anders is. Je hebt het al een keer meegemaakt dus je weet wat er nu allemaal gaat komen. Of we een 3e krijgen...... geen idee. Dus misschien is dit de laatste zwangerschap wel. Dan maak je alles voor het laatst mee. Het leven gaat zo snel.....
Grappig om te lezen want ik heb precies het omgekeerde...vind het geweldig nu ze iets ouder is en lekker aan het kruipen is! Ik vond de echte babyperiode niet echt iets voor mij maar dat komt misschien omdat ze de eerste 3 maanden een huilbaby was.... Je hebt altijd de foto's nog en ik hoop dat je ook videootjes hebt gemaakt? groetjes Claudia
O ja hoor foto's en filmpjes te over.... Maar ja het gevoel van een baby komt daar helaas niet mee terug... Ik vind het ook wel weer fijn hoor dat ze ouder word. Minder nachten wakker ed...ach ja elk nadeel heeft z'n voordeel hè?
Jayro wordt vrijdag 1 jaar! En eigenlijk voelt het voor mij heel dubbel, hij is geen baby meer, maar ik ben ook zo trots als hij weer wat nieuws heeft geleerd. Hij kan al zo veel en ook nog zo veel niet En voor mij is het misschien ook wel anders omdat wij eerdaags 'toch nog' voor een 2e willen gaan. Ach ja... ik heb vooral zin in het feest nu haha, lekker hem een heel weekend verwennen en cadeautjes voor hem. Ze zeggen dat ze er nog weinig van meemaken, maar ik weet zeker dat hij die drukte en aandacht geweldig gaat vinden