de avonden met een uk

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door loesjej, 30 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesjej

loesjej Actief lid

12 dec 2008
    416
    0
    0
    hoi

ukje bracht de avonden beneden door, halfslapend half wakker bij ons, dit waren wij ook gewend bij de eerste,

zoals toen bij hem ook, na de laatste fles tussen 22 en 23 uur, kon je haar zo wegleggen, en dan viel ze zelf in slaap.

maar zo sinds een paar dagen, lukt dat niet meer?
    ze is echt erg onrustig s avonds en wil niet gaan slapen na die laatste fles.

gisteren was het zelfs zo dat ik nog een beetje fles gemaakt heb, want wist echt niet wat ze nou wilde.
    hierna nog steeds klaarwakker (23.30) toen beneden in de bak, zodat man kon gaan slapen, biel bijna iedere keer in slaap en dan weer pok...wakker... en maar bewegen dan..

om 00.30 wilde ik ook graag, heb haar in bedje gelegd strak ingestopt en de armpje s beetje tegengehouden, en binnen 2 seconden sliep ze.

nou is mijn 1e ingebakerd geweest, maar kan dat? na 8 weken nog beginnne met inbakeren terwijl het 7,5 weken echt niet nodig is geweest?

2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in Belgiƫ
    misschien is je kindje van slag door het weer?

Hier wil het slapen ook niet echt lukken

3. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ik denk dat het wel kan ja ....maar eingelijk maakt het toch niets uit of het kan of niet ? als jou kindje het nu in eens fijner vind of beter kan slapen daardoor wat geeft dat dan ?? gewoon doen wat jullie lekker lijkt !

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ja hoor dat kan zeker. de meeste baby's worden pas na een aantal weekjes voor het eerst ingebakerd. Een kindje moet vaak veel indrukken verwerken en hoe ouder ze worden hoe meer ze gaan zien en doen en hoe meer ze moeten verwerken. Dus wanneer je denkt dat jou kindje er baat bij heeft kun je het altijd gaan proberen.

5. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Vraag ik me wel even af of dat met deze temperaturen verstandig is. Het is wel belangrijk dat je kindje haar warmte kwijt blijft kunnen. Maar daar kan iemand vast een goed advies over geven, of dat kan je evt. navragen bij het CB. Ik heb er geen ervaring mee, maar dit is 'gewoon' mijn eerste gedachte.

Succes!

6. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.282
    6.195
    113
    Ik ben gisteren begonnen met inbakeren, maar mijn meisje was al een week aan het rommelen. En voor het eerst doorgeslapen vannacht! (nou ja van half 11 tot 6, maar daar is deze mama al heel blij mee)

Mijn zoontje is ook ingebakerd geweest (ook in de zomer) en dit ging goed. Alleen in zn rompertje erin en tuurlijk regelmatig even checken op temperatuur. En mijn dochtertje heeft mijn genen, een echte koukleum, dus dat komt wel goed.

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Waarom probeer je niet een puckababy ipv helemaal inbakeren?
    Hier werkte dat perfect en is niet zo warm als inbakerdoeken.

8. loesjej

loesjej Actief lid

12 dec 2008
    416
    0
    0
    hoi, dus wel...
    bedankt voor de antwoorden!

ik moet vrijdag naar het cb, zal het eens voorleggen...

nou was mijn zoon dusdanig dat ie bij alle slaapjes ingebakerd moets worden, maar bij mijn dochter is er overdag niets aan de hand, valt zelfstandig in slaap, of is na de fles bekaf en ligt al half in slaap als ik haar wegleg.

kan het zo dat inbakeren alleen toegepast wordt bij de nachtslaap?

ik heb de puckababy en de pacco in huis...vond met de puckababy dat ze nog steeds wel veel speelruimte hebben, zoon sloeg zich nog voor zijn hoofd ermee, en was echt de goede maat, toen dus de pacco in huis gehaald.

9. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik ben weg van de paco, heerlijk en omdat het dun katoen is (100%) ventileerd het goed, dus te warm zullen ze het niet snel hebben, idd alleen rompertje eronder is warm genoeg.

10. adi

adi Niet meer actief

Had ze het niet gewoon vreselijk warm? Hier slapen ze normaal om 19.30, maar deze week liggen ze om 22.00uur nog te draaien. Heb gisteravond Diyana ondersteboven in haar bed gevonden met haar benen rechtop tegen de spijlen van het bedje aan (ze was haar benen aan het 'luchten' :))

11. loesjej

loesjej Actief lid

12 dec 2008
    416
    0
    0
    kan ook hoor, tis best warm...

maar even wat anders, wat gaaf een drieling!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina