Welk potje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Yil, 12 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Onze dochter begint steeds vaker aan te geven dat ze een vieze luier heeft of moet plassen. Ik zit er dan ook aan te denken een potje aan te schaffen. Nu zijn we in een babyzaak eens wezen 'passen' maar ik vind ze allemaal zo ontzettend laag. Het arme kind zit bijna met haar knieën in haar nek! Iemand goede ervaringen met een potje dat wat hoger is?

2. Biene

Biene Actief lid

2 jan 2012
    410
    2
    0
    Ik gebruikte gewoon een giedkoop potje of een brilverkleiner met een opstapje van Ikea.

3. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    De standaard potjes zijn dus naar mijn idee te laag voor onze meid. Iemand ervaring met een hoger exemplaar?

4. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Ik weet niet hoe lang jouw dochtertje is, maar vast kleiner dan de mijne (bijna 4 jaar). Hier staat een potje van Prenatal & die bevalt prima.

5. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Mijn dochter is inderdaad niet zo lang als een kleuter nee, maar de potjes waar ze nu op gezeten heeft (standaard formaten neem ik aan) zagen er nou niet echt comfortabel uit.

6. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Valt wel mee hoor. Mijn dochtertje ging wel ook meteen naar het toilet en nu nog meestal. Maar 's avonds/'s nachts gaat ze nog altijd op het potje.

Ik heb even gezocht. Wij hebben deze: Prenatal - verzorging - Potjes en Toiletverkleiners - Prenatal - Potje

7. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113

Deel Deze Pagina