Onze dochter begint steeds vaker aan te geven dat ze een vieze luier heeft of moet plassen. Ik zit er dan ook aan te denken een potje aan te schaffen. Nu zijn we in een babyzaak eens wezen 'passen' maar ik vind ze allemaal zo ontzettend laag. Het arme kind zit bijna met haar knieën in haar nek! Iemand goede ervaringen met een potje dat wat hoger is?
De standaard potjes zijn dus naar mijn idee te laag voor onze meid. Iemand ervaring met een hoger exemplaar?
Ik weet niet hoe lang jouw dochtertje is, maar vast kleiner dan de mijne (bijna 4 jaar). Hier staat een potje van Prenatal & die bevalt prima.
Mijn dochter is inderdaad niet zo lang als een kleuter nee, maar de potjes waar ze nu op gezeten heeft (standaard formaten neem ik aan) zagen er nou niet echt comfortabel uit.
Valt wel mee hoor. Mijn dochtertje ging wel ook meteen naar het toilet en nu nog meestal. Maar 's avonds/'s nachts gaat ze nog altijd op het potje. Ik heb even gezocht. Wij hebben deze: Prenatal - verzorging - Potjes en Toiletverkleiners - Prenatal - Potje
Wij hebben deze, die is ook wat hoger. Speelt een liedje bij een plasje of poepje. bol.com | Fisher-Price Koninklijk Potje & Krukje, Mattel | Speelgoed