hoi allemaal! ik vroeg me af, hoe wassen jullie de babykleertjes en dingetjes voor de eerste keer? met speciale wasmiddelen? wel of geen wasverzachter? ik ben benieuwd! groetjes emmie
Ik had alles gewassen met neutral. En geen wasverzachter. Babyhuidjes zijn zo teer dat ze last kunnen krijgen van die stoffen. Heb dat bij Jonathan ook gemerkt. Nou heeft hij dan wel een 'heel'gevoelig huidje. Maar toch. Succes met alles wassen! Vond ik zelf wel ergleuk hoor. Daarna al die frummelige kleertjes proberen op te vouwen hihhi
hihihi ja raar hé wassen en strijken is echt GEEN hobby van mij maar heb zo een zin om de bby kleertjes te wassen. . . Ik wacht er toch maar even mee het zal nog wel meer worden dan wat ik nu heb
Ik heb de babykleertjes toen gewoon met Ariel en Robijn gewassen, zonder wasverzachter. Het ligt er natuurlijk aan wat voor huidje je baby heeft, maar daar kom je snel genoeg achter, en dan kan je alsnog een neutraal wasmiddel gaan gebruiken.
Heb alles gewassen met Le Chat waspoeder en wasverzachter van robijn hypoallergeen.Heb geen problemen gehad
oooh ok, sorry hoor! ben hier ook pas nieuw sinds vandaag! maar dank je voor de tip, ik heb er al een hoop over gevonden!
Wat ik tot nu toe aan kleertjes heb gekregen heb ik gewoon gewassen met de wasmiddelen die ik op dat moment in huis had. Dat is onderandere OMO en Ariel geweest. Ik gebruik geen wasverzachter.
ik heb mijn eigen wasmiddel gebruikt en ook wasverzachter. ik gebruik wel de extra spoelenknop op mijn wasmachine. Waardoor er met meer water gespoeld wordt. Ik heb zoiets van als je kindje er last van heeft merk je dit gauw genoeg en zo'n fles neutral is snel gekocht! Tot nu toe nog niks gemerkt aan Dano, dus blijf het lekker zo wassen.
Hai emmie Je kan je baby kleren het beste wassen met neutral dat neutraliseert je babykleren voor de eerste keer het beste en het is lekker fris Groetjes leony
Ik heb alles gewassen met Fleuril meen ik (ik heb nooit een vast wasmiddel in huis, koop wat in de aanbieding is ) en ook met wasverzachter. Joey heeft er geen last van gehad, maar toch schijnt het beter te zijn om geen wasverzachter te gebruiken
ok. dat hoorde ik later dus ook, beter geen wasverzachter...maar ja ben al druk begonnen en heb dus wel wasverzachter gebruikt! omdat ik dus ook alles ophang, blijft het lekker zacht! maar in vervolg zal ik dat dus niet meer doen! dank je voor jullie reacties! suc6 verder allemaal! xxx
op hoeveel graden wassen jullie de kleertjes, ik wil ze op 30 graden wassen omdat ze natuurlijk nog niet echt vuil zijn maar is dit goed genoeg of gewoon op 40 graden.
geen idee eigenlijk, maar ik heb alles op 40 graden gewassen! maar het toch nog niet vies idd, dus kan best denk ik 30/40 graden.
Ik heb me aan de maximale temp op het etiket gehouden. Vooral het strijken na de tijd is belangrijk omdat dat ook de bacteriën doodt. Ik heb ariel sensitive gebruikt. Mede omdat ikzelf ook voor veel wasmiddelen allergisch ben en hier wel tegen kan. ben benieuwd. Nadeel van al dat wassen is dat er nu een vracht aan strijk ligt......
ja haha idd, dat heb ik ook! nu veeeel te warm om te strijken, daarom doe ik het meestal s'avonds laat. maar ben er bijna doorheen, heb nu alles gewassen en nu nog ff de laatse dingetjes strijken, wel leuk hoor vind ik, lekker gevoel dat je alles klaar hebt, laat de beeb maar komen!