Haha ik kan heel lastig verhaal vertellen gaat altijd van hot naar her:d sorry daarvoor Even ei kwijt en weer gaan met die banaan. Me kind gaat zekee voor hoor! Maar jaapie zoals de vogel heet is me beste maatje gewoon weer wat family erbij. Jullie zullen wel denken goh die is gek, sorry maar me beesten zijn me lief haha Zo maken we het alsnog gezellig hier Helaas gaat mijn bed mee 2 persoons zou genoeg moeten zijn maar hij wilt altijd het hele bed en terug duwen lukt me niet maar eens ga ik hem een rot schop verkopen hahaha (eindelijk) dekens was eerst het probleem nu niet meer nu is het het hele bed inpikken.. en nog eens bovenop me gaan liggeb hmm niet zo handig met een zwangere buik lijkt me
Hem uit bed duwen En wat betreft je vogel, hier is ook alles een familielid, honden, katten en onze pitbullgaai ook. Zou ze allemaal niet meer willen missen, zelfs onze pitbullgaai niet die ik af toen dreig te verkopen om op te zetten of als plumeau te gebruiken als ie me weer eens flink gebeten heeft, iets wat ik niet zal doen hoor! Hij zegt dan ook altijd sorry erna hahaha, dus blijf nooit lang boos Probeer nu alleen vl nog zover te krijgen als ie mij weer eens uit bed heeft geprobeerd te duwen, helaas, gaai luistert beter
poeh, ik wil niet weten hoe dat gaat als je straks misschien wel over de 40 weken loopt maak je vriiend ajb duidelijk dat hij hier iets aan moet doen.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel wazig ja Ik dacht dat ze met het vogeltje een kindje bedoelde, gaat het echt over een vogel En dan die man die op haar enkel en voet trapt terwijl ts al 8 jaar pijn heeft? Snap er niks van, raar verhaal.
Adem in, adem uit en even rustig communiceren met je vriend ipv de hormonen de overhand te laten nemen.
Oke even in het kort voor de mensen die het niet snappen waar het ovee gaat. Ik ben vanacht op de bank gaan liggen omdat me vriend me uit bed duwde en paar keer boven op me is gaan liggen en had erg last van me buik dus heb in de nachr bijna geen oog dichtgedaan. Ik was daar eventjes goed boos over ondanks hij er niets aan kan doe. In die avond was ik ook al 2 keer boos geworden op hem vanwege me enkel en (echte) vogeltje, dus was al onwijs sagerijnig. Dus de hormonen gierdw even door me lijf. Ik op de bank? Had meneer moeten wezen Dat kwam ik melden en het verhaal is over gegaan op het vogeltje van mij
Ik begreep het wel hoor.. hoop op een betere nacht vandaag en hoop ondertussen dat jullie opvoedproblemen wat betreft Jaapie wat zijn opgelost.
Hij gaat overal mee naar toe jaapie. Dan zal jaapie toch ook wel in bed mogen slapen, teminste als jaapie niet schreeuwt.
En dan mag je wel hopen dat ts haar man niet op jaapie rolt, want dan heb je een platte vogel. Voordeel is natuurlijk wel dat het opvoedprobleem dan is opgelost of misschien is dat ook wel de reden dat jaapie zo schreeuwt.......
DAt laat Japie niet gebeuren daarom schreeuwt hij zoveel om zich te verdedigen @TS sorry ben erg melig van alle reacties hahaha!