Wat erg, dit is een heel serieus topic hoor! Vriendlief die op der gaat liggen en jaapie die schreeuwt! Ts weer boos op vriend omdat vriendlief jaapie aait mag niet als jaapie schreeuwt!
Je vriend de volgende keer naar de bank sturen en je probleem is opgelost Wat betreft Jaapie het vogeltje...dat snap ik wel. Ik vind vogels ook super leuk. Mag best
Ot: ik zou mn vriend een schup geven als hij niet wil luisteren. En jaapie weet ik niet. Zeggen dat hij niet meer mag schreeuwen?
Als jaapie schreeuwd moet die op de bank slapen natuurlijk En serius andwoord. Nee hij slaapt in ze kooi maar we knuffelen wel met hem voordat wij gaan slapen
Haha doe gezellig mee hoor. Van soort van serius naar melig kan geen kwaad toch:d Opvoeden van jaapie komen we wel uit daar niet van maar hij moet wel beter gaan luisteren, doen waar hij zelf zin in hebt. Mannen kunnen nooit wat goed doen toch?:d Jaa heb veel meer dieren maar jaapie is echt van mij en me vriend maar jaapie is nog jong, en kan zich behoorlijk uitsloven en aanstellen
Tuurlijk moet dat kunnen. Ik heb helemaal geen verstand van vogels, vind ze niet eens lief (sorry maar ze bijten vaak) Kan je dus geen advies geven.
Haha dat maakt niet uit. Jaapie is pas ziek geweest en omdat hij met pap groot gebracht word is het niet raar dat die schreeuwd, ook nu om aandacht. Misschien heb ik hetzelf verkeerd aangepakt toen ik hem net hier had kan ook. Misschien straal je het vanaf dat je ze niet leuk vind en denken ze dag jou vinden we dan ook niet aardig
Oh dat zou zeker kunnen hahaha Tegen de papegaai van mijn vriendin zeg ik altijd: als je bijt beland je in de soep! Zegt dus al genoeg
Alsof ze het weten, tegen jaapie hebben ze ook eens gezegd pas op of ik maak kippensoep en op dat moment stopte hij met fluiten/schreeuwen en rende keihard weg... Kwam niet meer bij