Kippesoep van Japie, wordt best lastig denk ik. Maar die vent van je moet echt een snelcursus krijgen om normaal te gaan slapen. Hij kan echt niet bovenop je liggen. Dus ik stel voor dat je een superirritant fluitje koopt en elke keer dat hij dreigt bovenop je te komen of te hard te snurken of iets anders waar je last van hebt, dat je heel hard op je fluitje blaast (of Japie leert fluiten/schreeuwen op commando). Geheid dat je mannetje er op let om je normaal te laten slapen!
misschien het proberen waard maar als je water bij de zaadjes gooit moet het niets uitmaken want die zaadjes blijven hard omdat er nog een schilletje omheen zit... toch?
De zaadjes blijven hard ja, het gaat gewoon om de geur en smaak van die pap, want daar is ie nog dol op, en daarmee kun je ze dus sneller zaadjes laten eten.
okee en nog een tip hoeveel op hoeveel?? vind het trouwens een hele goeie gaa ik straks even proberen!
Wij hebben altijd 1 tl poeder gedaan op 1 handje voer en dan een paar druppels water en mixen maar. En nog een tip (deze lijkt cru maar is het echt niet) géén speelgoed in de kooi zolang hij nog geen zaad eet, dan heeft ie geen andere keuze dan zich te concentreren op zijn eten, buiten de kooi mag gewoon lekker gespeeld worden
oke ik probeer wel wat oke dat speelgoed had ik juist andersom gelezen dat het hoe eerder hoe beter was. dan haal ik zijn speeltje eruit. Hij speelde trouwens ook nog niet echt, 1 tje waar die wel dol op is is een ringentje met een belletje even voor het slapen gaan (andere kant van de kooi) spelen dan slapen
Jaro die praat deel 2 - YouTube Hier onze kletsgrage pitbullgaai waar onze dochter overigens helemaal gek van is
haha ja dacht ik ook al ja ik denk dat je even lekker moet zeiken tegen je mannetje want je verhaal is een beetje maar dat geeft niet jij mag dat haha verder schup je hem de bank op vannacht heb jij lekker het bed voor je zelf alleen en kun je niet van plek ruilen in bed zodat je zere enkel aan de buitenkant ligt?? veder succes met je vogeltje en je man (en je man met jouw hormonen )
Haha nee. Hij trekt zich terug omdat er iets leeft waar die dicht bij moet komen dus helaas voor nij haha
Nu is Jaapie bang voor z'n oog, en misschien is papa bang om in een van zijn ogen geprikt te worden als de kleine er is onder het mom van :*prik prik* weet je wel hoeveel pijn dat dat doet!? "