ik vind sowieso dat ik in mn vruchtbare periode meer zin heb en ook veel vochtiger ben. god made things perfectly
Ik heb ook nooit verplicht geklust maar gewoon als we zin hadden en wij hebben de tweede ronde nooit gehaald Ik zou pas echt op je cyclus gaan klussen na een aantal maanden.
ik ben nu voor de 4e keer zwanger( 1 miskraam) de eerste 2 zwangerschappen op de bonnefooi geklust en toen was ik de 5e en de 4e mnd zwanger. laatste keren wel op de goede dagen geklust en vorige keer in 1 keer zwanger, en nu de 2e keer. dus het was wel iets sneller!
Ben zo te lezen dus niet de enige Wij zien het ook wel als het toch niet spontaan lukt. Je kan de natuur nou eenmaal niet dwingen. Ik hoop dat ik heel onverwachts zwanger wordt, want dit wordt onze 1e, dus ik vind het erg spannend en zie er soms weleens tegenop omdat ik niet weet wat ik kan verwachten van zwanger zijn. Merk wel sinds ik gestopt ben met de pil ik meer zin heb. Had er tijdens pilgebruik ook veel last van, leek wel een woestijn, dus erg pijnlijk. Nou, dan vergaat je de lol ook wel op een gegeven moment! Ook heb ik meer het gevoel dat ik moeder wil worden sinds ik dat rotding niet meer slik. Mochten we gezinsuitbreiding krijgen, dan moet ik daarna wel even wat nachten slapen voor ik weer aan die pil begin...
wij "klussen"ook gewoon wanneer we zin hebben.ik heb vanaf begin een regelmatige cyclus en mijn man weet daardoor wel wanneer me vrichtbare dagen zijn.we hebben allebei sowieso wel vaak zin dus we zien wel hoe t loopt. anders word t moeten en wij denken dat dat geen goed doet aan je sexuele relatie tenzij je niet anders kan maar wij zijn nog maar net bezig dus laten t lekker op zijn beloop en wachten af...
Ik hield het globaal een beetje in de gaten, kon eisprong wel voelen, cyclus kwam na pil wel goed op gang, maar verder niet heel bewust op momenten aangestuurd. Gewoon zorgen dat je (in ieder geval) in week 2 en 3 (bij regelmatige cyclus) regelmatig vrijt en dan zit er wellicht een goed moment tussen. En het werkte prima, want was in de tweede ronde zwanger Dus ovulatietestjes en temperaturen zou ik lekker bewaren voor wanneer het na een half jaar nog niet spontaan gelukt is.
Hoi, ik wil graag zwanger worden van de 2e. Bij de eerste was ik al eerder gestopt met de pil, cyclus die nergens op sloeg, klusten om de dag en toen ik dacht dit is niks, bleek er meer dan een week tussen het klussen en de bevruchting te zitten! Vanalles kan dus, succes!!
Wij hebben (net als toen we nog AC gebruikten) seks gehad wanneer we er zin in hadden. Ik hield mijn cyclus niet bij en we zagen het wel. Na 2 maanden zonder enige vorm van bescherming was ik al zwanger van de eerste, en bij de tweede was het zelfs in de eerste ronde al raak. Kan me er heel veel bij voorstellen dat stellen bij wie het langer duurt (half jaar?) het wel gaan bijhouden, maar ik snap nooit zoveel van vrouwen die in hun eerste ronde gelijk gaan temperaturen of ovutesten. Dat wil niet zeggen dat ik het veroordeel of stom vind, ik snap het gewoon niet.
Dat had ik dus ook. Vriendlief is ook helemaal blij dat ik sinds ik met de pil gestopt ben regematig zelf initiatief neem! Ik denk ook niet dat ik nog ooit aan de pil begin. Ik voel me zowieso veel beter, veel opgewekter.