whoehoe! eindelijk begonnen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wolchu, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    hallo,
    ik moet het fff kwijt. eindelijk na zoang wachten van mijn kant heeft mijn man besloten dat het tijd is om aan een baby te werken. (gelukkig besloot hij dit een paar dagen voor de vruchtbare dagen) dit is dan gelijk de eerste ronde! heel spannnend. ik lees op het forum een aantal van jullie ervaringen. de goede maar ook het uitblijven van de zo gewilde zw. ik heb dit in mijn eigen omgeving ook vaak meegemaakt en hoop dat de gewilde baby er voor iedereen zal komen. dus dames good luck!

2. miep8

miep8 Lid

30 dec 2010
    73
    1
    8
    NULL
    NULL
    spannend!! ik zit ook weer in de eerste ronde na een lange onderbreking.
    jij ook good luck!!

3. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Spannend he? Wij zijn ook net begonnen, dit is de eerste ronde!
    Ik ben erg benieuwd wanneer mijn lichaam weer op orde is na 15 jaar pilgebruik. IK heb nu wel allemaal vage klachten. Waarschijnlijk dus flink aan het ontpillen. Als het goed is en als het volgens het boekje gaat dan wordt ik volgende week donderdag ongesteld. (of niet :D, maar daar durf ik nog niet op te hopen!) Succes meiden!

4. Mrs Smeerkaas

Mrs Smeerkaas Niet meer actief

Gefeliciteerd! Ik hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn..

5. NikiL

NikiL Lid

22 dec 2011
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn!
    Ik hoop voor jullie dat jullie snel een positieve test in handen mogen hebben.

6. pricilla

pricilla Actief lid

21 nov 2011
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk! ik hoop fdat het snel raak is

7. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    ontpillen en dergelijke hoef ik niet meer. ik heb een jaar geleden mijn spiraal laten verwijderen ivm buikpijn. ik was bang dat dat door de spiraal kwam. sinds dien hebben wij het eerst een tijd met condoom gedaan en daarna een tijdje 'voor het zingen de kerk uit'. achteraf ben ik blij dat ik dat ik de spiraal er al een jaar geleden heb uitgehaald, ik had daarna veel last van mijn hormonemen. dit is gelukkig voor bij. maar wat leuk dat het nog voor meer dames de eerste ronde is! ben echt benieuwd.

8. e1987

e1987 Actief lid

19 jan 2011
    456
    0
    0
    Brabant
    Succes en veel plezier!

9. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    dank jullie en jullie allemaal ook xxx

10. marly87

marly87 Actief lid

8 jan 2012
    463
    0
    16
    Spannend he, voor mij is het ook de eerste ronde!

Succes!

11. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    Spannend !! Hier ook pas begonnen.
    hopelijk is het snel raak!
    Veel lees plezier voor hier en klus plezier voor thuis

12. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Heel veel succes meiden, hopelijk zijn jullie snel zwanger!

13. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    Ik ben ook juist begonnen na 8jaar wachten!!! Mijn dochter is er al intussen bijna 9jaar. Eindelijk heeft mijn man beslist dat het tijd wordt voor een tweede. Ben bezig met ronde 2!! Hopelijk snel raak en eigenlijk hoop ik stiekem op een jongetje...

14. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Spannend! ik ben in sept. 2011 gestopt met pil(veel klachten), eerst de boel op orde proberen te laten komen, dus een "plasticje" gebruikt, maar dat is echt zooooo waardeloos! We willen graag kinderen, dus waarom nog langer met die vervelende voorbehoedsmiddelen klooien? we zien het wel of ik spontaan zwanger word. Oefening baart kunst(en kinderen) ;)

15. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Hoi Allemaal,

Ik ben nu bezig met mijn 2e ronde, maar het blijft spannend haha. Mijn vruchtbare dagen zijn net voorbij afgelope zaterdag(4feb) de eisprong gehad en ook zekre gevoeld! dus daarvoor en de dag ook nog geklust, maar ben wel benieuwd.

Hebben jullie dat ook? En zenuwachtig haha. ik ben deze week vrij en er dus iets meer mee bezig, gelukkig ga ik wel paar dagen weg dus afleiding is zeker mooi:p

Ook vraag ik me steeds af, ga ik wat voelen en wanneer. Of je voelt niks dat kan natuurlijk ook.

Succes allemaal:)

Liefs Angela!

Deel Deze Pagina