Amy slaapt nog steeds in een slaapzak op de rug... Ik ben gewoon bang als ik de slaapzak niet gebruik dat ze dan op de buik gaat liggen. Maar zou er dan iets kunnen gebeuren? Hebben jullie die angst ook?
Nee, ik heb die angst niet meer. Toen Nils kleiner was, was ik wel altijd bang dat het verkeerd zou gaan als hij op zijn buik zou slapen. Als Nils op zijn buik ligt als hij wakker is en zijn hoofd wordt moe, dan legt hij zijn hoofd neer en kijkt naar de zijkant, nooit met zjin gezichtje naar beneden. Daarom ben ik er nu niet meer bang voor. Ook draait hij niet meer in zijn bed naar zijn buik (deed hij toen hij kleiner was nog wel eens), dus ook daarom maak ik me geen zorgen meer. Misschien dat mijn argumenten jouw ook gerust kunnen stellen. Groetjes Victoria
Nee hoef je (volgens mij) ook niet meer bang voor te zijn ze zijn sterk genoeg om hun koppie op te tillen. Eliza slaapt ook regelamtig op dr buik. Al vanaf een maand of 6. Alleen als het voor de nacht gebeurd draai ik haar toch even op maar dat is meer voor mijn geruststelling
Dano slaapt al ruim anderhalve maand op zoijn buik. wij hebben wel de aerosleep. maar hun hoofdje is sterk genoeg om opzij te draaien.
Lotte slaapt altijd op haar buik en ligt ook in slaapzakje. Ben nu niet meer bang dat er wat gebert, ze kan prima haar hoofd opzij doen. Ze ligt trouwens ook nog eens helemaal tegen het hoofdeind aan, af en toe horen we een bonk. Maar goed, ze slaapt lekker. Voor we gaan slapen leggen we haar goed, maar het heeft weinig zin, want ze draait net zo hard weer terug.
Laura slaapt sinds 2 weken nu op der buik. Vond het in het begin ook wel eng. Maar nu steeds minder. Wel leg ik haar voordat ik ga slapen nog ff op der rug, maar ze draait meestal binnen 5 min. weer op der buik.
elijah sliep vanaf ongeveer 5 maand ook op zijn buik, ws voelt dat wat geborgen ofzo, hij slaapt dan veel beter als op zijn rug. ik vond het ook wel eng in het begin, maar zodra hij zijn hoofdje goed kan optillen kan er weinig gebeuren. maar je moet doen wat goed voelt, als jij je er nog niet zeker genoeg mee voelt, moet je het gewoon niet doen.
Ferron slaapt ook altijd in een slaapzak, we leggen hem altijd op zijn rug in bed, goed ingestopt,maar aks we later bij hem kijken, ligt hij altijd standaard op zijn buik. We laten hem maar zo, hij ligt zo nou eenmaal graag. \Ben er ook niet zo bang voor