Hallo, Mijn dochter is nu 14 maanden, hebben een slaapprobleem vanaf september. Het begon met oorontsteking, gevolgd door onstoken amandelen. Elke keer heeft ze het 1 na het ander. KNO wilt nog wachten met buisjes en/of amandelen knippen. Zit er even doorheen, heb e laatste 3 nachten nog geen 4 uur geslapen. Wie o wie heeft een gouden tip ? Een fles helpt voor 1 uurtje extra slaap, dus het is niet van de honger. Zal het een gewoonte zijn, is laten huilen ? Weet het echt even niet meer. Groetjessss
Is ze nu nog ziek? Want anders denk ik dat ze eraan gewend is geraakt dat je telkens bij haar komt s'nachts. Wat je dan kan doen als ze begint te huilen niet direct naar haar toe gaan. Blijft ze huilen dek haar toe maar praat niet tegen haar en doe ook geen licht aan. Blijft ze wakker worden s'nachts steeds langer uitstellen met naar haar toe gaan . Want ze moet weer leren om zelf in slaap te vallen. mischien heb je hier wat aan
youame heeft het ook eghad vanaf sept totdat we elke x bij der kwamen omdat ze snachts wakker werd dan lag ze bij me et een bigsmile en als ik der in bed legte dat ze het weer uit huilde toen heb ik der gewoon laten huilen en niet meer naar der toe gegaan nu 2 weken verder slaapt ze wel door
tegen mij werd ook gezegd laten huilen, maar mag dus niet omdat ze astma heeft. krijgt ze het vreselijk benauwd. Ze is nu ziek, maar ik hoop dat als ze weer beter is er een methode is om haar toch de nacht te laten slapen zonder elke keer wakker de halve nacht! ik lees mee!
@ judithteresa: Jij ook halve nachten wakker ?! Pfff... Ja hier zitten we ook weer aan de antibiotica, ze heeft aan allebei dr oortjes middenoor ontsteking. Gaat gelukkig wel goed met dr oortjes, maar niet met het slapen....
ach ja, zo heb ik toch nog een beetje een nachtleven he hihihihi loop echt als een zombie rond! krijg van die comentaar, oh jij ziet eruit of je de hele nacht de beest hebt uitgehangen... nou ja, zo kun je het ook noemen he!
JOEHOE Ze heeft doorgeslapen ! Gister nacht werd ze wakker heeft ze 45 minuten gekletst, gejengeld. Niet naar toe gegaan en ze is in slaap gevallen. Vanacht was ze 2 minuten wakker en gekletst 1 keer mama geroepen en gaan slapen ! Ben zooooooo trots ! Het was bij ons gewoon gewenning geworden... Hopelijk blijft het goed gaan ! En bij julliee judithteresa ? Al verbetering ?
hier iets beter ook, komt nog veel voor haar speentje, dus heeft er nu 4 in haar bedje liggen, en dat werkt wel. vandaag was ze zo beroerd dat ze zonder eten in slaap is gevallen, drinkt aleen maar dus we zien wel hoe de nacht word!
vanacht van 18 uur tot vanmorgen half 9 ! Het gaat echt super nu ! Ze heeft het gelukkig weer helemaal te pakken .
wow! nou hier met de dag slechter, en nu ook de verhuizing, en de feestdagen bij me schoonouders.. hopelijk gaat het daarna beter!