Ons zoontje is bijna 10 weekjes en vanaf week 2 krijst hij van 's morgen vroeg tot 's avonds laat. In de tussentijd van alles geprobeerd wat er mogelijk is: van osteopaat tot andere flessen en van inbakeren tot infacol. Gelukkig zijn we vorige week doorgestuurd naar het ziekenhuis en daar zijn we gister geweest. Hij is bekeken door een kinderarts, fysio en psych en de conclusie was dat hij geestelijk een stuk verder is dan lichamelijk. Hierdoor WIL hij meer dan dat hij lichamelijk aankan waardoor dat frustraties opwekt. Daardoor wordt hij nog bozer = niet slapen = meer overprikkeld en dan begint alles weer op nieuw. Hij zit dus in een cirkel waar hij niet uitkomt. Morgen en donderdag wordt hij opgenomen en gaan ze alles bekijken van drinktechniek tot zijn organen. Hij wordt dus helemaal binnenstebuiten gekeerd in de hoop dat er nog een andere verklaring is voor het continu huilen en krijsen van 's morgens tot 's nachts. Ook gaven ze aan dat hij heel erg last heeft van krampjes, maar dat hadden wij zelf ook al gemerkt. Vanaf zijn geboorte krijgt hij al infacol en/of cinababy, maar dat werkt blijkbaar niet. Mama heeft natuurlijk weer zitten googelen en nu kwam ik op het volgende uit: - rooibosthee - venkelthee - abc dophilus - balyfen karweidruppels Aangezien we verder alles al geprobeerd hebben maar besloten 1 van bovenstaande te gaan proberen, maar welke? Kan ze moeilijk alle 4 tegelijk proberen
Hoi hoi, Jemig zeg,das heftig allemaal! Hier ook een mannetje dat erg veel last had van krampjes op die leeftijd en waarbij, later bleek, erg veel ontlasting vastzat. Toen dat er eenmaal uit was, ging het stukken beter. Ik zou gaan voor de Venkelthee. Heb ik destijds ook veel goed over gelezen. Heel veel succes & groetjes Marieke
Ik zou even wachten wat ze in het ziekenhuis vinden voordat je weer wat nieuws probeert. Wie weet met wat voor behandelplan ze komen en zou voor nu alles hetzelfde houden om de observatie zo zuiver mogelijk te houden. Veel succes met je mannetje, ik hoop dat ze uitvinden waarom hij zo onrustig is.
Had het er niet bijgezet, maar dat is idd ook de bedoeling. Hoe graag ik ook wil dat hij van die rotkrampjes afkomt; ik ren niet meteen naar de winkel om iets te halen We wachten netjes de bevindingen van de artsen af
Ik heb beiden gehad, in 't geval van mn dochter voor allerlei andere klachten ( KMA, spruw, lastig poepen ) prima spul! ( Wel duur, 19 tot 26 euro voor ca 3 weken poeder ) Kan er geen sprake zijn van een allergie? Mijn dochter huilde nl ook 9 weken lang, nu ze pep voeding krijgt is 't huilen over. Sterkte met jullie mannetje!
Mijn jongens hebben toen ze zo klein waren, op advies van de kinderarts, lactulose gekregen in combinatie met omneo-voeding. Heeft hier super goed geholpen.
een babytje huilt niet van s`morgens tot sàvonds door krampjes hoor meid, wacht idd ff af wat ze in het ziekenhuis vinden of niet. hier precies hetzelfde gehad en daar kwam reflux uit. succes meid
Je wat lastig. Maar wel goed dat je geholpen wordt..! Hier hebben we cinababy van vsm gebruikt. Ik denk dat het wel gewertk heeft icm een osteopaat. Waar veel mensen ook tevreden over zijn is sab simplex. Maar dat is niet overal te koop. Misschien ff googlen. (hier werkte het trouwens niet hoor). Venkelthee zou ik niet doen, want het kan de darmpjes stil leggen. Dat wil je ook niet. Dan zou ik eerder voor rooibosthee gaan. Hebben wij ook even gedaan, maar hier spuugde Simon vrij veel, dus alles werd bruin... Snel mee gestopt! haha! Die andere twee uit je lijstje heb ik nog nooit van gehoord. En verder kan het wel eens helpen om het buikje te masseren. Met twee vingers met de klok mee rond de navel draaien. Succes met proberen, hopelijk werkt iets snel. Wel 1 a 2 weken doen voor je resultaat kan zien.